شناسهٔ خبر: 67329876 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

صبح امروز انجام شد؛

برگزاری همایش روحانیون با موضوع تبیین انتخابات

همایش علما و روحانیون استان کردستان با موضوع تبیین انتخابات در سنندج برگزار شد تا مردم را توجیه و تشویق به مشارکت در انتخابات کنند و سعی کنند که شبهات ذهن مردم را برطرف کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در کردستان در همایش علما و روحانیون استان کردستان با موضوع تبیین انتخابات که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: این روزها انتخاباتی حساس را در پیشرو داریم چرا که در آن مردم تعیین‌کننده کیفیت انتخابات هستند و این، امری قابل افتخار است و کمتر در کشورهای دیگر اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات تجلی رای و نگاه مردم است و امید است بتوانیم به قله اهداف برسیم گفت: مشارکت مردم می‌تواند نشان دهد که مردم به دنبال انتخاب افراد شایسته برای اداره کشور هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: هیچ تفاوتی بین طلاب شیعه و سنی وجود ندارد و همه باید بابصیرت و دانش خود را مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند.

پور ذهبی با اشاره به انتخابات پیشرو اعلام کرد: انتخاب اصلح به پیشرفت کشور کمک می‌کند و همه ما باید مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنیم تا بهترین افراد انتخاب شوند.


در ادامه این مراسم طاها توکلی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امیدوارم بتوانیم در راستای جهاد تبیین تمام تلاش خود را به سرانجام برسانیم.

وی گفت: انتخابات پیشرو یکی از مهم‌ترین انتخابات و اتفاقات کشوری است چرا که این مشارکت حداکثری و فراگیر موجب عزت و صلابت برای انقلاب اسلامی می‌باشد.

توکلی بیان داشت: ضروری است که علما با تبیین عقلانی درست و در این برهه حساس وارد عمل شوند تا بتوانیم با حضور حداکثری مردم انتخاباتی شایسته و دشمن‌شکن را رقم زنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان مشارکت مردم در انتخابات برای کشور ثبات سیاسی و امنیت ایجاد می‌کند و مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی پیاده می‌شود.

وی به اهمیت امنیت انتخابات تأکید و بیان کرد: مسئله مهم در برگزاری انتخابات حفظ آرامش و فراهم‌کردن امنیت این همایش ملی سیاسی است.


توکلی با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت‌های شهید رئیسی باید تبیین شود و آنها را در زندگی اداری و فردی خود جاری و ساری نماییم افزود: شهید رئیسی همچون شهید رجایی که طول عمر ریاست‌جمهوری کوتاهی داشت و هنوز الگوی بسیاری از دولت‌ها می‌باشند، آثار و برکات فراوانی داشت و اقدامات ایشان در عرصه‌های بین‌المللی و درون کشور به چشم می‌خورد.

وی گفت: به تعبیر حضرت آقا مردم در مراسم تشییع شهید رئیسی و شهدای خدمت حماسه‌ای را خلق کردند، می‌طلبد در راستای این وحدت و همدلی برای رسیدن به مشارکت فراگیر، اثرگذار و قدرت‌ساز این وحدت و وفاق و همگرایی را حفظ کنیم و این جلسه با این شکل دال بر همین مطلب دارد.

مسئول دفترنمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: امروز همه ما باید دستاوردها و موفقیت‌های دولت شهید رئیسی را تبیین کنیم، این حرکت باید استمرار پیدا کند اگر به دنبال هویت ملی و عزت ملی و رفع مشکلات هستیم باید همه هوش، سرمایه‌های ما معطوف به ظرفیت‌های داخلی باشد نه متوجه قدرت‌های فرامرزی.


و در پایان این مراسم اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: انتخاب اصلح به‌عنوان انتخاب ملت در تعیین رئیس دولت بسیار حائز اهمیت است و باید به‌عنوان یک وظیفه تمام توان خود را برای به صحنه آوردن مردم به کار گیریم.


وی گفت: اینکه همه رسانه‌های معاند روی دلسرد کردن مردم و عدم مشارکت تبلیغ می‌کنند نشان از ناامیدی دشمنان است؛ لذا تکلیف مهمی بر گردن همه ما وجود دارد و آن اینکه تمام تلاش خود را برای انتخابات به کار ببندیم.

وی افزود: علما که مرجع و هدایتگر مردم هستند تلاش کنند تا مسیر توسعه کشور دچار توقف و کندی نشود؛ لذا همدلی و اعتقاد به شعرهای انقلاب یک ضرورت جدی است که قلب‌ها را به سمتی هدایت کند که رئیس‌جمهوری توانمند انتخاب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در استان کردستان اعتبار خوبی در بودجه استان رقم خورده است، در دولت‌های پیش از شهید رئیسی رتبه ۲۴ را در جذب اعتبارات داشتیم؛ اما در طول این سه سال شاهد رتبه ۱۰ در اعتبارات عمرانی و رتبه سوم در افزایش اعتبارات هستیم.

{$sepehr_album_150200

انتهای خبر/

نظر شما