شناسهٔ خبر: 67329844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان:

پایان عملیات جستجوی چوپان مفقود شده دربخش کوهساران/گمشده پیدا نشد

کرمان- معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: بعد از تلاش سه روزه و جستجو برای امداد و نجات چوپان گمشده در بخش کوهساران، اثری پیدا نشد و عملیات پایان یافت.

صاحب‌خبر -

محمد امیرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از شب گذشته تا ساعت ۳ صبح امروز جستجوها برای یافتن و نجات چوپان گمشده در منطقه کوهساران شهرستان راور ادامه یافت.

امیرخانی افزود: با همکاری یگان تکاوری مجدداً از ساعت ۵ صبح امروز یکشنبه سوم تیرماه، تاکنون جستجوها در منطقه مورد نظر ادامه داشت اما متأسفانه هیچ اثری از این فرد پیدا نشد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تقریباً کار جستجو به پایان رسیده است، بیان کرد: به مدت سه روز عملیات جستجو در منطقه کوهساران انجام شد و امروز پایان جستجو با حضور نیروی انتظامی صورت جلسه و اعلام می‌شود.

امیرخانی به مناطق جستجو شده توسط تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: مناطقی از جمله اطراف تلنبه پرپاه، منطقه آبید، دیماه پشت دشتو و گاو درچاه جستجو شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین منطقه دهنوشور، گودکندر، نزدیک سرده، سرخارون، لرد سیمانی، پرپاه، آخر پرپاه کنارقلعه، گلوگاه وگلوگاه تا انتها به سمت لوت از دیگر مناطق جستجو شده به شمار می‌روند.

امیرخانی سپس اظهار داشت: در حوادث این چنینی طبق دستورالعمل، ۷۲ ساعت براساس توان امدادگران جستجو انجام می‌شود که این عملیات نیز طبق دستورالعمل و با جدیت دنبال شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان تاکید کرد: البته چنانچه نقطه مطمئنی معرفی شده و یا کسی رد و نشانه‌ای پیدا و اعلام کند، ما مجدداً تیم تازه نفسی را جهت جستجو و نجات اعزام خواهیم کرد.

نظر شما