شناسهٔ خبر: 67329795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد انتخاباتی پورمحمدی در چهارمحال و بختیاری:

چشم جهان و منطقه به ایران برای انتخاب رئیس جمهوری است

شهرکرد-رییس ستاد انتخاباتی پورمحمدی در چهارمحال و بختیاری گفت: چشم جهان و منطقه به ایران برای انتخاب رئیس جمهوری است که ادامه دهنده رئیس جمهور شهید باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی موسوی‌نیا، با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات، اظهار کرد: باتوجه به شهادت آیت‌الله رئیسی، شاهد برگزاری انتخابات زودهنگام در کشور بودیم، به علت مشکلات اقتصادی و نبود آگاهی در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات شاهد بی‌انگیزگی مردم برای حضور در این رویداد سیاسی هستیم.

وی افزود: ایران سرمدار جبهه مقاومت در منطقه محسوب می‌شود، چشم جهان و منطقه به ایران برای انتخاب رئیس جمهوری است که ادامه دهنده رئیس جمهور شهید باشد، با توجه به شرایط، مردم به دنبال انتخاب فردی هستند که در وهله اول مشکلات اقتصادی را حل و فصل و سپس برای برداشتن تحریم‌ها گام بردارد.

رئیس ستاد انتخاباتی پورمحمدی در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جبهه انقلاب اسلامی به دنبال انتخاب فرد اصلح است و در تلاشیم با استفاده از ظرفیت ستادهای انتخاباتی و فضای مجازی مردم را به مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح ترغیب کنیم.

وی در خصوص ویژگی‌های رئیس‌جمهور اصلح، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی دارای قواعد و ساختار خاص است و کاندیداها پس از تائید شورای نگهبان برای کاندیداتوری در انتخابات تائید صلاحیت شدند.

نظر شما