شناسهٔ خبر: 67329725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد پزشکیان در چهارمحال و بختیاری:

فضای رقابتی بستر حضور مردم در انتخابات را فراهم می‌کند

شهرکرد-رییس ستاد پزشکیان در چهارمحال و بختیاری گفت: اگر فضای رقابتی ایجاد شود و بستر حضور مردم فراهم باشد، این امر می‌تواند در مشارکت حداکثری تأثیرگذار باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، کمال اکبریان اظهار کرد: رئیس جمهور با درصد آرای پایین و رئیس جمهوری که با درصد آرای بالایی انتخاب شود، کاملاً متفاوت است، مشارکت حداکثری در قدرت تصمیم‌گیری، اقتدار و پشتوانه‌ای که برای نظام بین‌الملل دارد بسیار مؤثر است.

وی افزود: اگر فضای رقابتی ایجاد شود و بستر حضور مردم فراهم باشد، این امر می‌تواند در مشارکت حداکثری تأثیرگذار باشد، امیدواریم رئیس جمهوری برای چهاردهمین دوره انتخاب شود که با رأی حداکثری و با بیشترین آرا انتخاب شود تا بتواند قدرت و توان فکری مسائل در عرصه بین‌الملل را داشته باشد، قطعاً این مساله به صورت مستقیم در زندگی مردم تأثیر خود را خواهد گذاشت.

اکبریان گفت: اینکه عده‌ای بیان می‌کنند با توجه به مشکلات موجود در انتخابات شرکت نمی‌کنند نادرست است، بلکه اگر به فرد اصلحی که توانایی حل مشکلات را دارد رأی دهیم می‌تواند کمک کننده و برطرف کننده مشکلات باشد، رأی ندادن در این مقطع نمی‌تواند موجب رفع مشکلات موجود کشور باشد.

نظر شما