شناسهٔ خبر: 67329630 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده پارلمان لبنان:

دشمن صهیونیست را غافلگیر می‌کنیم/جنگ با حزب‌الله نابودی اسرائیل را سرعت می‌بخشد

تهران- ایرنا- عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله در پارلمان لبنان گفت: مقاومت امروز دشمن را در یک بن بست سیاسی، نظامی و امنیتی قرار داده و گسترش جنگ، به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری دولتی لبنان، «حسن عزالدین» افزود: این مقاومت شکست نخواهد خورد و تضعیف نخواهد شد و بر هر تهدید و چالشی غلبه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مقاومت اسلامی لبنان از ابتدا تصمیم گرفته که در خط امام حسین(ع) و کربلا حرکت کند و امروز به یک مقاومت قدرتمند و توانمند تبدیل شده که می تواند دشمن را تضعیف کند، به چالش بکشد و شکست دهد.

عزالدین ادامه داد: دشمن اسرائیلی و آمریکایی با همه امکاناتی که دارند، در مقابله با پهپادهای مقاومت ناتوان هستند، این پهپادها به اهداف خود می رسند و آنها را منهدم می کنند.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با بیان اینکه مقاومت اکنون دست برتر را دارد، تصریح کرد: مقاومت امروز دشمن را در یک بن بست سیاسی، نظامی و امنیتی قرار داده و گسترش جنگ، نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت می دهد.

وی اظهار داشت: دشمن شاید بتواند یک جنگ فراگیر را آغاز کند و منطقه را به جنگ بکشاند، ولی نمی تواند پایان و سرنوشت آن را تعیین کند.

عزالدین با اشاره به پیام پهپاد «هدهد» حزب الله و جمع آوری اطلاعات و تصاویر دقیق از اهداف دشمن و تعیین نوع سلاح و موشک هایی که باید برای نابود کردن هرکدام از این اهداف بکار رود، افزود: مقاومت همواره آماده و در کمین است و از کشور دفاع و هزینه سنگینی را به دشمن تحمیل می کند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده اند که عملیات حزب الله به جنگ فرسایشی و درهم کوبیدن شهرک های صهیونیست نشین در این منطقه تبدیل شده است.

بهره گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده و بخش اعظم شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده اند.

به گفته کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان به تنهایی، نیمی از توان ارتش این رژیم را در جبهه شمال درگیر کرد و مانع از حضور قدرتمندانه ارتش اشغالگر در جبهه جنوب شد.

مقاومت اسلامی لبنان سه شنبه گذشته با انتشار ویدیویی، بخشی از عملیات اطلاعاتی پهپادی خود در عمق سرزمین های اشغالی فلسطین را به نمایش گذاشت.

پهپادهای حزب الله لبنان در این عملیات از مناطق و اهداف حساس نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی با موفقیت و کیفیت بالا تصویربرداری کرده اند.

این عملیات شناسایی، زلزله ای را میان نهادهای نظامی، اطلاعاتی، سیاسی رزیم صهیونیستی و شهرک نشین های مهاجر ساکن سرزمین های اشغالی ایجاد کرده است.

نظر شما