شناسهٔ خبر: 67329407 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

هشدار وزیر صهیونیست درباره اهداف حزب‌الله در اراضی اشغالی

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی هشدار داد در صورت شروع جنگ همه جانبه با حزب‌الله، نیروگاه‌های برق هدفی برای این جنبش خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از الی کوهن وزیر انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تاسیسات انرژی در صورت جنگ گسترده با حزب الله در معرض تهدید هستند و صهیونیست‌ها درحال تلاش برای جلوگیری از این اتفاق‌ هستند.

 

براساس گزارش النشره، پیش از این کوهن در لفاظی قابل پیش‌بینی ادعا کرده بود که اگر برق رژیم صهیونیستی برای ساعت‌ها قطع شود، برق لبنان برای ماه‌ها قطع خواهد شد.

 

اظهارات این وزیر رژیم صهیونیستی در حالی بیان شد که با توجه به نگرانی از قطعی برق در اراضی اشغالی در نتیجه درگیری‌های در شمال با حزب‌الله و ادامه جنگ برای نهمین ماه در غزه،  کوهن احتمال قطعی طولانی مدت برق را داده بود.

 

او همچنین افزود که این وزارتخانه میلیارد‌ها دلار برای تضمین تامین انرژی منظم برای همه صهیونیست‌ها هزینه کرده است. با این وجود به دلیل بی اعتمادی شهرک‌نشینان به کابینه ، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که پس از هشدار رئیس شرکت برق رژیم، صهیونیست‌ها به وحشت افتاده و در ۲۴ ساعت گذشته سرچ مولدهای برق خانگی در گوگل به میزان ۲۵۰ درصد افزایش یافته است. / باشگاه خبرنگاران

نظر شما