شناسهٔ خبر: 67329244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خبرنگارآریادرشهرستان قائم شهرگزارش داد:

حضور فرماندار قائمشهر در رزمايش طرح آرامش و‌ ايمني ترافيک

صاحب‌خبر -
حضور فرماندار قائمشهر در رزمايش طرح آرامش و‌ ايمني ترافيک
خبرگزاری آریا- جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان قائمشهر در رزمایش طرح آرامش و‌ ایمنی ترافیک در سطح معابر شهری شهرستان که با حضور رئیس راهور استان، نیروهای نظامی و راهور شهرستان محل فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش خبرنگارآریادرقائمشهر،به نقل ازروابط عمومی فرمانداری قائمشهر، فرماندارورئیس شورای ترافیک شهرستان قائمشهر ضمن تبریک و خداقوت به تمامی نیروهای خدوم و زحمتکش نظامی، انتظامی و راهور در برقراری نظم، امنیت و آرامش محیط شهری و شهروندان، گفت: سال گذشته در راستای کنترل و نظارت ترافیک شهرستان 36 دوربین پایش تصویری نصب و جانمایی شد که این تعداد در سال جاری به 81 دوربین افزایش پیدا کرد.

مولایی قرا با بیان این مطلب که 5 دوربین ویژه مربوط به طرح ترافیکی در سطح شهر نصب شده است، افزود: قائمشهر به عنوان پرتردد ترین نقطه کشور و پر تراکم ترین نقطه کشور، کار را برای پلیس راهور و شورای هماهنگی ترافیک سخت تر می کند و این موضوع می طلبد تا تلاش همه مجموعه در راستای کنترل ترافیک و روان بودن مسیرهای تردد و عبور و مرور مردم و وسائل نقلیه، بیشتر شود.

لازم به ذکر است، مانور خودرویی راهور بخشی از برنامه ی رزمایش بوده که در سطح شهر اجرا شد و همین طور در میدان اصلی شهر به راکبین موتور سوار، کلاه ایمنی اهدا شد

نظر شما