شناسهٔ خبر: 67329223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت شناخت نقشه‌های دشمن و مقابله با آن برای رئیس جمهور

خبرگزاری صدا و سیما

آیت الله نوری همدانی گفت: رئیس جمهور علاوه بر توجه به مشکلات داخلی باید توجه به مسائل بین المللی و شناخت نقشه‌های دشمن و مقابله با آن را داشته باشد.

صاحب‌خبر -

ضرورت شناخت نقشه‌های دشمن و مقابله با آن برای رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار با محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و تجلیل از شخصیت و سوابق ارزشمند ایشان در دفاع مقدس و مسئولیت‌های مختلف دیگر گفت: پایین بودن ارزش پول ملی یکی از مشکلات مهم است.

وی رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را بسیار مهم دانسته و خواستار رفع سریع آن شدند.

مرجع تقلید شیعیان اهمیت دادن به جایگاه مردم در نظام اسلامی را اصل دانست و افزود: مردم ایران در گذشته فداکاری و ایستادگی خود را نشان داده و در آینده نیز در مقابل دشمن همین مردم هستند که از این مملکت دفاع خواهند کرد؛ خدمت به مردم بسیار دارای اهمیت است و در کلام ائمه معصومین «علیهم السلام» خصوصاً نهج‌البلاغه مشهود است.

آیت الله نوری همدانی توجه به وضع جهان اسلام خصوصاً رژیم صهیونیستی و تعابیر رهبر معظم انقلاب در این روز‌های اخیر را یادآور شد و افزود: رئیس جمهور علاوه بر توجه به مشکلات داخلی باید توجه به مسائل بین المللی و شناخت نقشه‌های دشمن و مقابله با آن را داشته باشد و امیدوارم با این سوابق جنابعالی که در دفاع مقدس و مسئولیت‌های مختلف که توانستید خدمت گذار موفقی باشید بعد از این هم مشکلات باقی مانده را حل نمائید.

نظر شما