شناسهٔ خبر: 67329211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کردستان:

رییس جمهور آینده باید عملکردی مشابه شهید رییسی داشته باشد

سنندج_استاندار کردستان گفت: رییس جمهور آینده باید عملکردی مشابه سیره و روش آیت‌الله شهید رییسی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر یکشنبه در همایش روحانیون با موضوع انتخابات و ضرورت حضور حداکثری، ضمن مهم برشمردن انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح نقش مهمی در سرنوشت کشور به‌ویژه دولت آینده دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و معاندین با تبلیغات سو درصدد نشان دادن عدم حضور مردم در انتخابات هستند، تصریح کرد: این مهم بیانگر نقش تعیین کننده مردم در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی است.

استاندار کردستان افزود: در این راستا روحانیون و مبلغان دینی به عنوان هدایتگر مردم نقش مهمی در روشنگری مردم و تبیین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند.

وی خواستار فراهم کردن زمینه‌های حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و معرفی انتخاب اصلح و رئیس جمهور توانمند در مسیر حرکت مقام معظم رهبری از سوی روحانیون شد.

زارعی‌کوشا معرفی شاخص‌های رئیس جمهور اصلح را ضروری برشمرد و گفت: اعتقاد به آرمان‌های انقلاب و همدلی و وفاق مردم در انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید اظهار کرد: در دوران ریاست جمهوری رئیس جمهور فقید بودجه استان ارتقا پیدا کرد بطوریکه در سال گذشته اعتبارات عمرانی استان در میان ۳۱ کشور در رده ۲۴ کشور و در سال جاری این شاخص در رتبه دهم کشوری قرار گرفت و در زمینه افزایش اعتبارات هزینه‌ای استان رتبه سوم را در کشور حائز شده است.

وی اضافه کرد: امید است در دوران ریاست‌جمهوری آینده این مسیر ادامه پیدا کند و استان بتواند به توسعه دست یابد.

استاندار کردستان از افتتاح پروژه پنج هزار میلیارد تومانی در روزهای آتی در استان خبر داد.

نظر شما