شناسهٔ خبر: 67329202 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

پورمحمدی در گفتگوی اختصاصی با تابناک:

تغییر موضع نداده ام؛ مخالف فیلترینگ هستم/ عواملی در صداوسیما برنامه نامزدها را دستکاری می کنند

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: موضعم را در خصوص فیلترینگ شفاف بیان کرده ام و قرار نیست آن را تغییر دهم.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک، نامزد چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی تابناک در پاسخ به این سوال که شما در اولین برنامه تبلیغاتی خود در تلویزیون گفتید که فیلترینگ را برمی دارید؛ ولی در برنامه های بعدی این بحث را تکرار نگردید و رویکرد دیگری را بیان کردید، آیا موضع شما درباره فیلترینگ تفاوت کرده است، پاسخ داد: قرار نیست بنده حرف هایم را تغییر دهم یکبار در مقابل تمام دوربین ها موضعم را در خصوص فیلترینگ مشخص کرده ام و همچنان نیز بر همان موضع ایستاده ام . 

همچنان مخالف اصل فیلترینگ هستم/ عواملی در صداوسیما برنامه های نامزدها را دستکاری می کنند                                                                                           

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسید آیا در روزهای اخیر تذکری درباره سخنان و برنامه های انتخاباتی خود دریافت کرده اید گفت: خیر تذکری دریافت نکرده ام و تاکنون هر پیامی دریافت کرده ام محتوای تشویقی داشته است. 

 

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پایان در خصوص میزان رضایت خود از عدالت انتخاباتی در صدا و سیما  گفت: بنده نسبت به فعالیت صدا و سیما خوشبین هستم و از سازمان صدا و سیما نیز تشکر کرده ام . صدا و سیما برنامه ریزی کلان مفیدی دارد اما عواملی در صدا و سیما در خصوص برنامه های کاندیداها در حال دستکاری هستند و بنده در این باره تذکر نیز داده ام اما بطور کلی راضی هستم.

نظر شما