شناسهٔ خبر: 67329086 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

کلاهبرداری ۵۷۰ میلیاردی در پوشش فروش خودرو‌های لوکس

خبرگزاری ایسنا

معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا از دستگیری فردی که با جعل اسناد به بهانه فروش خرید خودروهای لوکس بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبرداد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر سوءاستفاده از عناوین شغلی و جعل اسناد و کلاهبرداری شبکه‌ای تحت عنوان پیش فروش خودروهای لوکس خارجی، بلافاصله رسیدگی پرونده در دستورکار کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و همچنین کثیرالشاکی بودن پرونده به صورت ویژه مورد برسی قرار گرفت، افزود: در تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد متهم از اواخر سال ۱۳۹۹ بدون اینکه دارای مجوز قانونی از مراجع ذی صلاح مربوطه باشد ضمن سوءاستفاده از عناوین شغلی و جعل اسناد به بهانه پیش فروش خودروهای لوکس مبالغی بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال از شهروندان اخاذی کرده است.

معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه کارآگاهان برای دستیابی به حل پرونده تحقیقات گسترده ای را در این خصوص انجام دادند، تصریح کرد: متهم متواری به همراه سایر شرکا در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر و با تعیین قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند.

وی در پایان گفت: پس از جمع بندی و انجام تحقیقات پلیسی تعداد ۱۵ نفر از شکات شناسایی شدند که تلاش برای شناسایی دیگر مال باختگان ادامه دارد.

نظر شما