شناسهٔ خبر: 67329051 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تامین سوخت چاه‌های کشاورزی در همدان دردسرساز شد

شهروند خبرنگار ما از تغییر سهمیه گازوئیل مصرفی برای سوخت چاه‌های کشاورزی در همدان و خسارت ناشی از آن به محصولات کشاورزی گلایه کرد.

صاحب‌خبر -

تامین سوخت چاه‌های کشاورزی در همدان دردسرساز شد
به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، در حال حاضر کشاورزان برای تامین انرژی پمپ‌های آب چاه‌های کشاورزی از سوخت نفت‌ و گازوئیل استفاده می‌کنند. با توجه به ناهماهنگی مابین ادارت امور آب، جهاد کشاورزی و شرکت نفت، سوخت تحویلی کفاف موتورهای دیزلی چاه های کشاورزی را نمی دهد و کشاورزان برای بهره‌برداری از چاه‌های دیزلی مشقت‌های زیادی تحمل می‌نمایند. به گفته شهروند خبرنگار ما کمبود سوخت خسارت های فراوانی به محصولات امسال وارد کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
به استحضار می‌رساند که در استان همدان کل چاه‌های کشاورزی مجوز دار و دارای موتور دیزل هستند از امسال کشاورزان با کاهش سوخت مورد نیاز مواجهه شده اند که خسارات زیادی به محصولات کشاورزی وارد شده است، موضوع و پیگیری کردیم جواب قانع کننده ایی ندادند، در واقع برای دریافت گازوئیل باید تائیدیه امور آب، جهاد کشاورزی و آخر سر هم شرکت نفت داشته باشند که شرکت نفت مقدار گازوئیل رو کم میکنه، مثلا امور آب تایید میکنه در تیر ماه ۲۰۰۰ لیتر سهمیه داره جهاد کشاورزی هم تایید میکنه، ولی شرکت نفت ۱۵۰۰ لیتر به کشاورز میده این وسط ۵۰۰ لیتر معلوم نیست کجا میره که در استان همدان شاید ۱۰۰۰ حلقه چاه که ۵۰۰ الی بیشتر کم میکنند، حالا ما موضوع رو تو سایت خبری اطلاع بدیم که پیگیر این قشر زحمت کش کشاورزان باشند.  
با تشکر از شما

نظر شما