شناسهٔ خبر: 67328977 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

اسپانیا آلمان را می‌برد و قهرمان می‌شود

پردراگ میاتوویچ، ستاره مونته نگرویی سابق رئال، که سال‌هاست در اسپانیا اقامت دارد، لاروخا را شانس اول قهرمانی یورو می‌داند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شروع اسپانیا در یورو 2024 با دو پیروزی همراه بوده و این تیم صعودش به دور بعد را قطعی کرده است. 

اسپانیا در یک هشتم نهایی با یکی از تیم‌های سوم گروه‌های ششگانه روبرو خواهد شد و در صورت صعود و رسیدن به یک چهارم نهایی، احتمالا به آلمان برخورد خواهد کرد. میاتوویچ تردید ندارد که با این کیفیت، اسپانیا می‌تواند میزبان را نیز کنار بزند.

2046085

او به کادنا سر گفت: «فعلا تنها مشکل اسپانیا در تمام کنندگی است، اما همه چیز به حریف و روند بازی بستگی دارد. در برابر کرواسی همه چیز پیش خوب رفت و مقابل ایتالیا بدشانس بودند که بیش از یک گل نزدند، اما نکته کلیدی این است که اسپانیا به راحتی موقعیت گل خلق می‌کند و این همیشه در تورنمنتی مانند یورو، فاکتوری مثبت است.»

میاتوویچ ادامه داد: «با دیدن بازی‌هایی که آلمان انجام داده، فکر می‌کنم اسپانیا جلوتر است. اگر این دو باهم روبرو شوند، بازی بسیار سختی خواهد شد که در آن جزئیات تعیین کننده هستند اما اسپانیا با این شکل بازی همه را امیدوار کرده و به شخصه معتقدم می‌تواند آلمان را حذف کند و در نهایت نیز قهرمان شود. ایتالیا چیز خاصی از خود نشان نداده و باید دید پرتغال و فرانسه و همچنین هلند چه روندی خواهند داشت.»

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما