شناسهٔ خبر: 67328954 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خراسان جنوبی در جایگاه دهم عملکرد شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی قرار دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: بر اساس ارزیابی وزارت کشور از عملکرد شوراهای استانی گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲، خراسان جنوبی رتبه دهم کارکردی شوراهای گفتگوی کشور را به دست آورد. سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: بر اساس ارزیابی وزارت کشور از عملکرد شوراهای استانی گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲، خراسان جنوبی رتبه دهم کارکردی شوراهای گفتگوی کشور را به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ مهدی جعفری در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: بر اساس آخرین ارزیابی شوراهای استانی توسط وزارت کشور، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در ارزیابی عملکرد سال  ۱۴۰۲ با کسب رتبه دهم کارکردی شوراهای گفتگوی کشور در گروه شایسته و در حد انتظار قرار گرفت که رسیدن به این جایگاه مرهون تعامل مسئولین دولتی با بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در مسیر توسعه استان، گفت: حضور شخص مدیران ادارات و سازمان‌ های دولتی و بخش خصوصی مرتبط با امر در جلسات این شورا، لازم و ضروری است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری افزود: حضور شخص مدیر در این جلسات باعث می‌شود تا بتوان در آن تصمیمات مناسب با رفع مشکلات را اتخاذ کرد.

جعفری در ادامه ضمن تبریک روز اصناف تأکید کرد: براساس بیانات مقام معظم رهبری اصناف باید انصاف را سرلوحه کار خود قرار دهند که البته اصناف خراسان جنوبی واقعاً منصف هستند.

وی به انتخابات هفت نفر از اعضای پیشنهادی بخش خصوصی برای قرار گرفتن در ترکیب شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اشاره کرد و گفت: نمایندگان بخش خصوصی از این پس باید تعهد و پاسخگویی لازم را به شورا داشته باشند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در ادامه یادآور شد: کارگروه تنظیم بازار به وضعیت تأمین و قیمت سایر کالاها و خدمات در سطح استان ورود کرده و در همین راستا وضعیت بازار و قیمت کالاها و خدماتی غیر از کالاهای اساسی نیز رصد و نظارت خواهد شد.

جعفری با اشاره به برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر در مرکز استان، تأکید کرد: همه دستگاه‌ها و فعالان اقتصادی نیاز است که برای برپایی این مهمانی پای کار بیایند و اثرگذار باشند.

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری انتخابات باشکوه در استان، ادامه داد: همه ما مکلف هستیم مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کنیم زیرا مشارکت حداکثری در اقتدار و منزلت ایران در عرصه‌های بین‌المللی تأثیرگذار است.

به گفته وی؛ انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو مهم است و امیدواریم انتخاب و حضور ما منتیج به ارتقاء رفاه، امنیت و شاخص‌های مثبت برای کشور شود.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما