شناسهٔ خبر: 67328905 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حملات جدید به ارتش اسرائیل در نوار غزه/ هلاکت نظامی صهیونیست با شلیک تک تیرانداز مقاومت

تهران-ایرنا- منابع خبری از حملات جدید گروه‌های مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی و کشته شدن یک نظامی صهیونیست در نوار غزه خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، گردان‌های شهدا الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کرد که در اردوگاه «یبنا» در شهر رفح در جنوب نوار غزه یک نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده است.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز از منهدم کردن یک خودروی مهندسی در یک حمله راکتی در غرب منطقه زعرب واقع در شهر رفح خبر داد.

این گردان ها تاکید کرد که این خودروی مهندسی درپی این حمله دچار آتش‌سوزی شد.

گردان های القسام در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که با سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین حملاتی راکتی و خمپاره‌ای به نظامیان رژیم صهیونیستی و تجهیزات آن‌ها در اردوگاه یبنا در رفح انجام داده است.

بامداد امروز نیز رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که «گروس مالکیه» از نیروهای گردان زرهی ۹۲۱۲ ارتش رژیم صهیونیستی طی درگیری‌ها در جنوب غزه کشته شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیش تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

نظر شما