شناسهٔ خبر: 67328742 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حذف وثیقه خروج از کشور مشمولان در ایام محرم و صفر

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مشمولان غیرغایب که قصد زیارت عتبات عالیات را در ایام محرم و صفر بویژه ایام اربعین حسینی دارند، می توانند از تاریخ سوم تیرماه درخواست خروج از کشور خود را بدون سپردن وثیقه ثبت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی مشمولان غیر غایب دانش آموز، دانشجو و طلاب که دارای معافیت تحصیلی هستند و مشمولان غیرغایب دارای برگ آماده به خدمت و یا مشمولانی که در مهلت معرفی قانونی قرار دارند و قصد زیارت عتبات عالیات در ایام ماه‌های محرم و صفر بویژه ایام اربعین حسینی از تاریخ هفدهم تیرماه تا چهارده شهریورماه را دارند ،می‌توانند فقط در این بازه زمانی با ثبت درخواست خروج از کشور در سامانه sakha.epolice.ir از مجوز خروج از کشور بدون وثیقه بهره مند شوند.

سازمان وظیفه عمومی تاکید کرد: در راستای تسهیل و تسریع در روند ثبت و دریافت مجوز خروج از کشور و جلوگیری از افزایش تراکم ثبت درخواست‌های خروج از کشور در ایام اربعین حسینی، مشمولان به شرط نداشتن غیبت و مشخص بودن وضعیت خدمتی خود، می‌توانند از امروز سوم تیرماه برای دریافت مجوز خروج از کشور و فقط در بازه زمانی مذکور بدون نیاز به سپردن وثیقه و به صورت غیر حضوری از طریق سامانه sakha.epolice.ir اقدام کنند.

این مشمولان می‌توانند فقط برای سفر از تاریخ اول ماه محرم تا پایان ماه صفر، بدون نیاز به سپردن وثیقه مجوز خروج از کشور دریافت کنند در غیر این صورت می‌بایست با سپردن وثیقه برای سفر زیارتی اقدام کنند.

این سازمان دراین اطلاعیه متذکر شده است، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق کانال خبرسربازی در پیام‌رسان‌های داخلی (ایتا،سروش و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما