شناسهٔ خبر: 67328689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

بودجه تیم والیبال شهرداری ارومیه افزایش پیدا کند

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در بودجه سال ۱۴۰۳ برای تیم شهرداری ارومیه جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر والیبال، ۴۷ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، اما این بودجه کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور امروز _یکشنبه سوم تیر_ در جلسه شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: والیبال شهر ارومیه هم برای اعضای شورا و هم مردم والیبال دوست ارومیه مهم و حیاتی است.

وی افزود: اگر بخواهیم در رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور در سال‌جاری نتایج مطلوب‌تری کسب کنیم و به طور صریح به قهرمانی فکر کنیم، باید بودجه مالی تیم والیبال شهرداری ارومیه را افزایش دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سال‌ها است که در حسرت قهرمانی در والیبال کشور به سر می‌بریم و این آرزو با تدابیری که اندیشیده می‌شود و توجه به استعدادیابی و استعدادپروری در این رشته ورزشی، امیدوارم در سال‌جاری برای مردم فهیم و قدرشناس ارومیه به واقعیت تبدیل شود.

خلیل‌پور خطاب به شهردار ارومیه تصریح کرد: اگر می‌خواهیم به نتایج آبرومندی در رقابت‌های سال‌جاری لیگ برتر والیبال برسیم باید از هم اکنون به بستن یک تیم قدرتمند فکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز کلان‌شهرهای کشور با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، سرمایه‌گذاری‌های کلانی در بخش ورزش به ویژه رشته والیبال انجام داده‌اند و اگر بخواهیم در لیگ والیبال نتایج مطلوبی کسب کنیم باید همچون شهرهای دیگر نه تنها در رشته والیبال بلکه در همه رشته‌های ورزشی و همگانی سرمایه‌گذاری کنیم.

خلیل‌پور گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ برای حضور تیم شهرداری ارومیه در رقابت‌های لیگ برتر والیبال ۴۷ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، اما این بودجه کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

نظر شما