شناسهٔ خبر: 67328670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری:

پشتیبانی یک نظام رای مردم است

شهرکرد-رییس ستاد سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری گفت: پشتیبانی یک رئیس جمهور و یک نظام رأی مردم می‌باشد زیرا مقبولیت مردم ملاک اصلی برای نظام جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

سید احمد موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تأثیر رأی مردم در رشد و تعالی جامعه مطرح کرد: اگر مشارکت مردم بالا باشد در جبهه مقاومت و وجهه بین المللی رئیس جمهور، اثرات زیادی دارد؛ پشتیبانی یک رئیس جمهور و یک نظام رأی مردم می‌باشد زیرا از نظر ما مشروعیت نظام که از طرف خداوند متعال می‌باشد، مقبولیت مردم نیز ملاک اصلی برای نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان داشت: مقبولیت مردم پایه گذار حرکت حاکمیت الهی می‌باشد، پس وجهه داخلی و بین المللی دارد، یک رئیس جمهور با قدرت حمایتی که دارد در نظر کشورهای دیگر بیشتر مورد قبول واقع می‌شود.

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری درباره مشخصات نامزد اصلح تصریح کرد: باید اصلح را از کلمات مقام معظم رهبری و بیاناتی که یک ولی خدا دارد برداشت کنیم؛ حضرت آقا چندین مرتبه فرمودند اصلح کسی می‌باشد که پاک دست باشد، برنامه کاری خوبی داشته باشد، مثل شهید رئیسی خدمت به مردم را خدمت به خدا بداند و با یک نگاه و فضای الهی ورود پیدا کند.

وی درباره دیگر ویژگی‌های نامزد اصلح یادآور شد: دارای برنامه‌های بین المللی و داخلی، مبارزه با فساد، مقابله با استکبار، در مقابل دشمن محکم بایستد، استقامت در مقابل دشمنان از ملاک‌های اصلح بودن یک رئیس جمهور است.

موسوی خاطر نشان کرد: حتی با مشارکت کم مردم در هر صورت انتخابات برگزار می‌شود، ولی نکته مهم آن می‌باشد که رئیس جمهور امید به کارش کم رنگ می‌شود، وجهه مردمی و بین المللی را از دست می‌دهد.

نظر شما