شناسهٔ خبر: 67328635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نمایشگاه هنرهای تجسمی دانشجویی «قاف» در مشهد

نمایشگاه هنرهای تجسمی دانشجویی «قاف» در نگارخانه رضوان مشهد گشایش یافت

صاحب‌خبر -

نمایشگاه هنرهای تجسمی دانشجویی «قاف» در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر این دو سالانه گفت: نمایشگاه «قاف» با محور نمایش آثار دوسالانه تجسمی دانشجویان هنر دانشگاه فرهنگیان استان در نگارخانه رضوان مشهد مقدس گشایش یافت. محمود کریم‌پور افزود: ۶۰ اثر در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی، با ابعاد و موضوعات گوناگون، از بیش از ۳۰ دانشجوی هنر این دانشگاه در نمایشگاه حاضر به نمایش درآمده است. 

وی گفت: فراخوان این دو سالانه برای نخستین بار، در ۱۲ رشته هنرهای تجسمی همچون طراحی، نقاشی، خوشنویسی، گرافیک، نقاشی‌خط، نگارگری، تذهیب، عکاسی، گرافیک و تصویرسازی، در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی اعلام شده بود.

این مدرس هنر ادامه داد: حدود ۲۰۰ اثر از دانشجویان هنر دریافت شد که پس از بررسی هیئت انتخاب و همچنین هیئت داوری آثار دوسالانه، در مجموع ۶۰  اثر منتخب در هشت رشته هنر‌های تجسمی در نمایشگاه قاف به نمایش عموم درآمد.جموع 60  اثر منتخب در هشت رشته هنرهای تجسمی در نمایشگاه قاف به نمایش عموم درآمد.

کریم پور گفت: قرار است آثار نمایشگاهدر قالب کتاب نیز منتشر و به شرکت‌کنندگان نمایشگاه دوسالانه اهدا شود تا از آن برای اشتراک‌گذاری تجربیات‌شان به دانش‌آموزان خود استفاده کنند.  

وی افزود: هنردوستان تا پنج‌شنبه، هفتم تیر، در ساعات ۹ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ می‌توانند از نمایشگاه هنرهای تجسمی در نگارخانه رضوان وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی: مشهد، خیابان کوهسنگی ۱۷، شماره ۱۶، بازدید کنند.

 

نظر شما