شناسهٔ خبر: 67328558 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خزایی: افزایش مشارکت باعث استحکام نظام جمهوری اسلامی می‌شود

منیرسادات سیدرضا

نماینده ورامین در مجلس تاکید کرد: افزایش مشارکت باعث استحکام نظام جمهوری اسلامی می‌شود لذا مردم برای حضور در پای صندوق های رای، به قدرت آفرینی و تحقق اقتدار نظام کمک کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علی خزایی در جلسه علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود با محکومیت اقدام خصمانه دولت کانادا علیه سپاه پاسداران گفت: طبق دستور امام راحل و قانون اساسی، ما از همه مظلومین جهان به ویژه در غزه و سراسر دنیا دفاع می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اقدامات کانادا و اروپا در استحکام سپاه و حمایت ملت از این نهاد و فعالیت‌های هسته‌ای خللی ایجاد نمی‌کند.

خزایی افزود: ادامه راه شهید بهشتی در اجرای عدالت ادامه دارد و از دولتمردان انقلابی که راه شهید جمهور را ادامه‌ می‌دهند سپاسگزارم اما تقاضا دارم مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان و گندمکاران را مورد توجه قرار دهند؛ چراکه امنیت غذایی ما در دستان کشاورزان است و برای کشور امر راهبردی است. همینطور ساماندهی نیروهای خدوم دولتی نیز مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به رقابت های انتخاباتی گفت: راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مورد توجه است. از شورای نگهبان برای زمینه‌سازی جهت تحقق رقابت و سلامت و از حافظان امنیت و از مجریان انتخابات تشکر می‌کنم.

خزایی تاکید کرد: افزایش مشارکت باعث استحکام نظام جمهوری اسلامی است و این مشارکت در قدرت نظام تاثیرگذار است؛ لذا از همه مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت می کنم تا با انتخاب خود به قدرت‌آفرینی و تحقق اقتدار نظام کمک کنند.

وی گفت: به نامزدها نیز توصیه می‌کنم از تخریب و سیاه نمایی پرهیز کنند و بدانند اگر زخمی و دردی در کشور وجود دارد باید با راهکار و درمان آن را مطرح کنند؛ نه اینکه نمک روی زخم‌ بزنند. همچنین به فرمان رهبر انقلاب در جریان رقابت‌ها توجه و دقت کنید تا دشمنان کشور شاد نشوند.

این نماینده مجلس در پایان بیان کرد: از نامزدهای انقلابی درخواست داریم به خواست مردم توجه کنند و در آخر کار متحد شوند.

انتهای پیام

نظر شما