شناسهٔ خبر: 67328507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بانوان شهرکردی در برگزاری میهمانی خانوادگی غدیر نقش پررنگی دارند

شهرکرد_یکی از بانوان شهرکرد با اشاره به برگزاری میهمانی خانوادگی غدیر در شهرکرد، گفت: برنامه‌ریزی های لازم صورت گرفته تا در این میهمانی بزرگ برخی خدمات توسط بانوان شهرکردی به مردم ارائه شود.

صاحب‌خبر -

خانم طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری میهمانی خانوادگی غدیر در شهرکرد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی های لازم صورت گرفته تا در این میهمانی بزرگ برخی خدمات توسط بانوان شهرکردی به مردم ارائه شود که خرید پرچم به تعداد بالا، پخش بین اهالی محلات و نصب آن‌ها بر سر در منازل با طرح هر خانه یک پرچم یکی از این موارد است.

وی افزود: حدود ۱۰۰۰ ظرف یک بار مصرف نیز تهیه شده و مقرر است با همکاری دیگر سرگروه‌های جلسات خانگی قرآن در محلات و ساختمان‌ها توزیع شوند تا افراد این ظروف را با هر غذایی که برای خود تهیه کرده‌اند پر کرده و به دست نیازمندان برسانند.

طاهری با اشاره به تهیه گیره‌های روسری به نام امیرالمؤمنین حضرت علی (ع)، ادامه داد: این گیره‌های روسری در میهمانی خانوادگی غدیر در بین بانوان توزیع خواهند شد همچنین بروشورهای انتخاباتی تهیه شده که در آن‌ها تمامی خدمات دولت شهید آیت‌الله رئیسی به همراه جملات انگیزشی برای حضور در انتخابات ذکر شده است که این بروشورها نیز در میهمانی خانوادگی غدیر در بین مردم پخش می‌شوند.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که ما انجام داده‌ایم تهیه سیب‌زمینی و مرغ است که برنامه‌ریزی شده با جمع‌آوری نذورات در روز میهمانی خانوادگی غدیر ساندویچ مرغ یا سالاد الویه تهیه و توزیع شود.

نظر شما