شناسهٔ خبر: 67328063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اندیمشک خبر داد؛

پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه ۲۲۰ واحدی نهضت ملی مسکن اندیمشک

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اندیمشک گفت: پروژه ۲۲۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن اندیمشک حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان) امین فرهاد زاده، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اندیمشک در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: در شهرستان اندیمشک در مجموع بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۴ هزار نفر تایید شده و برای ۸۲۰ نفر نیز پروژه اختصاص یافته است.

  وی با اشاره به اینکه تعداد ثبت نام کنندگان اولیه در شهر اندیمشک افزون بر ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر بوده است، افزود: پس از بررسی و پالایش‌های به عمل آمده در مجموع بالغ بر ۴ هزار متقاضی حائز شرایط فعال هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اندیمشک در خصوص وضعیت ساخت پروژه‌ها بیان کرد: ۲ پروژه در اندیمشک در ۳  سایت در مجموع به تعداد ۸۲۰ واحد از ۱۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی افزود: از این پروژه‌ها، پروژه طرح نهضت ملی مسکن در فاز یک دارای پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد بوده و در فاز دو دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد بوده و در سایت ۳ (شهر آزادی) پیشرفت ۱۰ درصدی و در حال حاضر تعداد ۸۲۰  متقاضی حائز شرایط به این پروژه اختصاص یافته است.

فرهادزاده ادامه داد: پروژه‌های ۴۴۰ واحدی در دو فاز ۱ و ۲ هر کدام  دارای ۹۵ و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا کنون به ترتیب  و ۴۴۰ متقاضی به این پروژه‌ها تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی پروژه  ۲۲۰ واحدی فاز ۱ و پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصدی پروژه ۲۲۰ واحدی فاز ۲ طرح نهضت ملی مسکن اندیمشک و همچنین تخصیص ۳۸۰ پلاک در شهر آزادی به صورت خود مالک گفت: در حال حاضر در مجموع ۸۲۰ متقاضی حائز شرایط هستند که به پروژه‌های فوق وصل شده اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اندیمشک اظهار کرد: تمامی این پروژه‌ها از نظر قرارداد سفت کاری دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۱۰۰ درصد هستند.

نظر شما