شناسهٔ خبر: 67328004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشدید کنترل ناوگان مسافربری عمومی در اصفهان

کنترل ناوگان مسافربری عمومی در فصل تابستان تشدید می‌شود.

صاحب‌خبر -

تشدید کنترل ناوگان مسافربری عمومی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: ناوگان مسافربری عمومی شامل اتوبوس‌های بین شهری و سرویس‌های داخل استانی و سرویس‌های کارخانجات، کارگاه‌ها و شهرک‌های صنعتی به دلیل حمل مسافر به صورت گروهی و با تعداد بالا، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، و نظارت سنگین و دقیق بر روی این گروه بسیار مهم و ضروری است.


سرهنگ علی مولوی افزود: در راستای افزایش تردد ناوگان مسافربری عمومی در تابستان امسال طرح تشدید کنترل ناوگان مسافربری عمومی مصوب و به اجرا گذاشته شده است.


وی گفت: در این طرح کنترل وسایل نقلیه مسافربری عمومی، در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه، پایانه‌های مسافربری با استفاده از ماموران نامحسوس، گشت نامحسوس و دوربین‌های کنترل تخلفات انجام می‌شود.


رئیس پلیس راه اصفهان با بیان اینکه در این طرح رانندگانی که تخلف کنند، شناسایی شده و مطابق قوانین اعمال قانون خواهند شد، گفت: مسافران درون ناوگان اتوبوس‌های مسافربری می‌توانند با استفاده از شماره تلفن ۱۱۰ و یا سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ از طریق ارسال شماره پلاک وسیله نقلیه و گزارش کیفیت رانندگی راننده وسیله نقلیه مورد نظر، به ما در راستای شناسایی رانندگان قانونمند کمک کنند.

نظر شما