شناسهٔ خبر: 67327978 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

واحدی: مقابل کره نمایش خوبی داشتیم

صاحب‌خبر -

کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران گفت: در مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی آسیا، یک‌بار به مصاف کره‌جنوبی رفتیم و عملکرد خوبی نداشتیم اما امروز با وجود شکست، نمایش بهتری مقابل این تیم داشتیم.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 18 سال دختر آسیا که از 27 خرداد در ناخون پاتوم کشور تایلند آغاز شده است، امروز (یکشنبه سوم تیر) با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد. تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران که هشتمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه کرد، در آخرین دیدار خود به مصاف کره جنوبی رفت و سه بر صفر مغلوب حریف شد و به رده ششم بسنده کرد.

هستی واحدی کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران پس از این دیدار بیان کرد: به بازیکنان و کادرفنی تیم‌مان خسته نباشید می‌گویم. دیدار امروز برابر کره‌جنوبی دومین رقابتی بود که مقابل آن‌ها انجام دادیم و قبلا در مرحله حذفی به مصاف این تیم رفتیم و عملکرد خوبی نداشتیم اما امروز با وجود شکست مجدد برابر کره‌جنوبی، نمایشی بهتر از دیدار گذشته مقابل آن‌ها داشتیم و والیبال خوبی را ارائه کردیم و خواسته‌های کادرفنی را در زمین پیاده کردیم.

وی افزود: از فدراسیون والیبال تشکر می‌کنم که این شانس را به تیم ملی نوجوانان دختر داد و از اعزام‌ تیم‌ ایران حمایت کرد و امیدوارم این حمایت ادامه‌دار باشد.

واحدی در پایان گفت: برای ارتقاء سطح والیبال زنان تلاش می‌کنیم تا در سال‌های آتی نتایج بهتری کسب کنیم.

نظر شما