شناسهٔ خبر: 67327953 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نظارت بر اجرای بهسازی بوستان جنگلی سرخه حصار

سرپرست دفتر پایش برنامه کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران با حضور در مناطق ۱۲ و ۱۳ از روند اجرای پروژه‌های احداثی بازدید میدانی به عمل آورد.

صاحب‌خبر -

به نقل از روابط عمومی دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، علی علاءالدینی با همراهی شهردار منطقه ۱۲ از پروژه‌های مرمت عمارت و احداث بوستان علاءالدوله، احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی، احداث و بهسازی کانال جمع آوری آب‌های سطحی خیابان فردوسی و مجموعه فرهنگی ورزشی میدان مشق بازدید به عمل آورد و در خصوص اجرای پروژه‌هایی نظیر مجموعه شهر کودک و...، بر ضرورت ایجاد و استفاده از فرصت‌های سرمایه گذاری و جلب مشارکت خصوصی تأکید کرد.

طی نشست مشترک سرپرست اداره کل دفتر پایش، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، شهردار منطقه ۱۲ و جمعی از مدیران ارشد شهرداری این منطقه، از کتاب برنامه شهرداری منطقه ۱۲ نیز رونمایی شد.

همچنین علاءالدینی با حضور در بوستان جنگلی سرخه حصار منطقه ۱۳، از پروژه‌های این مجموعه شامل بهسازی و تجهیز بوستان، اجرای شبکه آبیاری تحت فشار، بازسازی انهار سنگی آبیاری جاری بوستان، احداث اسکان کارگری و احداث مرکز فوریت‌های امدادی سرخه حصار بازدید کرد و در جریان روند اجرای هرکدام قرار گرفت.

سرپرست دفتر پایش برنامه کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران بر لزوم ایجاد هم افزایی برای احیای درختان قدیمی و فرسوده در سطح بوستان‌های جنگلی شهر تهران از جمله چیتگر و سرخه حصار تأکید کرد.

 

نظر شما