شناسهٔ خبر: 67327935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل صمت البرز:

مشارکت صنعتگران اقدامی مهم در انتخاب رئیس جمهور اصلح است 

المیرا دادمهر (اگیر)

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز مشارکت گسترده فعالان صنایع و ده‌ها هزار نیروی زیرمجموعه آنان در انتخابات را حرکتی مهم در انتخاب رئیس جمهوری اصلح، مجرب و کاردان عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمد انصاری روز یکشنبه سوم تیرماه در نشست هم اندیشی مدیران شهرک‌های صنعتی و روسای انجمن‌های همگن  استان اظهار کرد: فعالان عرصه تولید افرادی نخبه با تجربه و آگاه نسبت به مسایل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه هستتد که حضورشان در پای صندوق های رای گیری قطعا در انتخاب کارآمدترین رئیس جمهور موثر است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه مشکلات کمبود انرژی در صنایع آنچنان که مطرح می‌شود شدید نیست، گفت: برای رفع این چالش مدیران ارشد حوزه انرژی کشور باید  پاسخگو باشند.

وی با استناد به مصوبه مربوط به ماده ۲۵ قانون بهبود محیط کسب و کار که بیش از 10 سال پیش تصویب و ابلاغ شده است، گفت: طبق این مصوبه صنایع نباید در اولویت قطع گاز، برق و خدمات مخابرات قرار گیرند و اگر دولت ناگزیر به قطع این خدمات شود ملزم به  جبران خسارت است.

مدیرکل صمت البرز  افزود: استان البرز سال گذشته  بیش از ۳۵ درصد افزایش تولید داشته است و پیشرفت خوبی را در خطوط تولید صنایع البرز تجربه کرده‌ایم.

انصاری با اشاره به کسب موفقیت در مسیر اجرای طرح جذب نیرو های دانشجویی در واحدهای صنعتی البرز گفت: این طرح موفقی بود که می‌توان با ادامه دادن آن  مشکلات بسیاری از صنایع استان را بر طرف کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما