شناسهٔ خبر: 67327920 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

پورمحمدی:برنامه من تقویت جایگاه خبرنگاری واطلاع رسانی در کشو... -

اقتصاد ایران: نشست خبری حجت‌الاسلام سیدمصطفی پورمحمدی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی قبل آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: برنامه دولت قرار نظم و انضباط و تعهدات و جدیت در برنامه‌ها و رعایت حقوق همه است.

وی ادامه داد: از مجموعه توانمندی در عرصه اطلاع رسانی و بخش‌های مختلف تولید و محتوا برخوردار هستیم.

جامعه ایران بسیار بانشاط و انگیزه و ظرفیت بالایی است

پورمحمدی افزود: جامعه ایران بسیار بانشاط و انگیزه و ظرفیت بالایی است که این توان و احساس مبتنی بر تلاش‌های رسانه‌ها ست که باید قدر بدانیم.

وی عنوان کرد: برنامه من تقویت جایگاه خبرنگاری و اطلاع رسانی در کشور است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اطلاع رسانی خوب به مسوولین ومردم یک حرکت دو طرفه است. دنیای امروز دنیای شفافیت و اطلاعات و نظارت عام و پرسرعت تر از نظارت ساختارها و سازمان هاست. نظارت افکار عمومی فوق العاده تعیین کننده است.

وی افزود: جامعه خبرنگاری نیازمند محیط باز و جسارت است. اجازه ندهیم جسارت خبرنگاران گرفته شود. تجربه نشان داده که نکات مثبت تلاش و تحرک خبرنگاران بیشتر از نکات ضعف ان است. نقد جامعه را زنده نگه می‌دارد.

بحث حجاب مقوله دینی و فرهنگی است

پورمحمدی در مورد شیوه مواجهه دولت متبوع خود با مسائل، افزود: بلوک بندی‌های سیاسی که به کار می‌رود قطعی نیست. انچه مهم است موضع روشن هر نامزد است که در این روزها مواضع خودم را بیان کنم. آنچه که نسبت به بانوان و شان زنان در جامعه است افتخار می‌کنیم. بحث حجاب مقوله دینی و فرهنگی است و به ان احترام می‌گذاریم. باید خارج از فضای تنش و ستیز به آن بپردازیم.

وی در مورد مذاکرات هسته‌ای گفت: هر دولتی جایگاه خودش را دارد. شهید رییسی یک سبک مطلوب را با مردم داشته و حتماً این سبک را ادامه خواهم داد اما در سیاست‌های اجرایی سبک خاص خود را دارم.

وی تصریح کرد: مذاکرات هسته‌ای حق ماست و با تمام توان از ظرفیت‌های بین المللی و دیپلماتیک استفاده خواهم کرد.

تکمیل می‌شود..

برچسب‌ها:

نظر شما