شناسهٔ خبر: 67327827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار تنگستان:

عملکرد کمیته‌های برگزار کننده انتخابات تنگستان مطلوب است

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: عملکرد پرسنل و اعضای کمیته‌های برگزار کننده چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انتخابات در شهرستان تنگستان مطلوب و بسیار خوب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح یکشنبه در نشست پرسنل و اعضای کمیته‌های انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در فرمانداری شهرستان عنوان داشت: عملکرد پرسنل و اعضای کمیته‌های برگزار کننده انتخابات در شهرستان مطلوب و بسیار خوب است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم در عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است که دارای اهمیت و جایگاه بالایی است و وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم و به دور از هر گونه نگاه شخصی و جناحی و بی طرفی است.

وی با اشاره به این مطلب که دشمن در حال تلاش است تا انتخابات بی اثر و کم رنگ جلوه دهد خاطرنشان کرد: با مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی توطئه، ترفنده و فتنه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد کرد

لطفی با اشاره به اینکه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهور پیشرو از حساسیت بالایی برخوردار است یاد آور شد: باید سعی شود در این صحنه رقابتی مطابق با قانون رفتار کرد و کاملاً بی طرف بود تا انتخابات بدون هیچ‌گونه شائبه‌ای برگزار شود.

نظر شما