شناسهٔ خبر: 67327822 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حسینی: طوفان‌الاقصی صدای رسای ملت فلسطین را به گوش جهان رساند

منیرسادات سیدرضا

نماینده مینودشت در مجلس تاکید کرد: طوفان الاقصی خواب را از چشمان قدرت‌های جهان ربود و صدای رسای ملت فلسطین را به گوش مردم جهان رساند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، نجیب حسینی در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ۲۶۱ روز از طوفان الاقصی می‌گذرد، طوفان الاقصی خواب را از چشمان قدرت‌های جهان ربود و صدای رسای ملت فلسطین را به گوش مردم جهان رساند. امیدوارم به زودی شاهد روزی باشیم که این غده سرطانی فرو پاشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان گلستان گفت: چرا باید استان گلستان با این همه پتانسیل‌، تنها یک درصد سهم از تولید ناخالص داخلی را داشته باشد؟ شرق استان گلستان سال‌هاست که مورد جفا و بی مهری قرار گرفته است.

نماینده مینودشت گفت: وزیر جهاد کشاورزی باوجود قول و قرارهای قبلی مبنی بر پرداخت به موقع وجوه گندم و کلزای کشاورزان تاکنون کاری نکرده و روز به روز زندگی کشاورزان سخت‌تر و مشکل‌تر شده است.

وی همچنین بیان کرد: امروز کشاورزی نیست که در روستاها و مناطق کشاورزی شمال کشور با منابع طبیعی اختلاف نداشته باشد. در این خصوص باید گفت شاه خائن ۴۵ سال قبل از این کشور رفته اما قوانین حاکم در آن سال‌ها و سال‌های ۴۲ و ۴۳ که ۶۰ سال از آن زمان می‌گذرد هنوز توسط بسیاری از مسئولین دولتی ابزاری برای فشار بر گردن مردم است و هر روز این عزیزان را گرفتار محاکم قضایی می‌کنند. وزیر کشاورزی کارگروه ویژه‌ای را در این وزارتخانه تشکیل داده و نسبت به سامان‌دهی این اختلافات و پایان دادن به آنها تدبیری بیندیشد.

حسینی در پایان بر ضرورت تعیین تکلیف استخدام نیروهای خرید خدمات، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و حق‌التدریس تاکید کرد و خواستار رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۰ و پرداخت مابه‌التفاوت پاداش بازنشستگان فرهنگی در سال ۱۴۰۰ و همسان سازی حقوق بازنشستگان شد.

انتهای پیام

نظر شما