شناسهٔ خبر: 67327626 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

یک سریال موزیکال در راه شبکه نمایش خانگی/ «کارما» ساخته می شود

پیمان عباسی، نویسنده آثار سینمایی و تلویزیونی از نگارش فیلمنامه سریالی برای شبکه نمایش خانگی درباره یک گروه موسیقی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، نویسنده فیلم هایی چون «توفیق اجباری» و «زهر مار» به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر سریالی به نام «کارما» را برای یکی از پلتفرم ها به تهیه کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی حسین سهیلی زاده در دست نگارش دارم که ملودرامی تلخ است و به مسائل و مشکلات فعالان عرصه موسیقی می پردازد.

او افزود: «کارما» اسم یک گروه موسیقی است که داستانهایی پیرامون آنها می گذرد و اواخر تابستان، تولید آن کلید می خورد.

عباسی، کار کردن در شبکه های نمایش خانگی را یک فرصت برای اهالی سینما و تلویزیون دانست و گفت: فضای کار در شبکه های نمایش خانگی کمی بازتر است اگرچه در آنجا هم باندسازی وجود دارد اما از آنجا که سیاست های تلویزیون به سمت دافعه رفته تا جاذبه، مردم با تلویزیون قهر کرده اند و سریالهای پلتفرم ها می بینند.

به باور وی، برخی از سریالهای شبکه نمایش خانگی مثل «قورباغه» و «افعی تهران» با استانداردهای جهانی ساخته شده اند و فرصت ساخت چنین سریالهایی هیچ وقت در تلویزیون مهیا نمی شد.

نویسنده سریال «بچه های نسبتا بد» که اوایل دهه نود از شبکه یک سیما پخش شد، اظهار داشت: در حال حاضر تلویزیون توانایی پخش سریالهای پربیننده سالهای گذشته خودش را هم ندارد! سریالهایی مثل «هزاردستان»، «گرگها» و «سلطان و شبان» را نمی توانند بدون سانسور پخش کنند حتی «خانه سبز» را! چون عناصری مثل سرگرمی و جذابیت برایشان در اولویت نیست و فکر می کنند که تلویزیون، کارگاه آموزشی است در حالیکه ابزار سرگرمی است.

نظر شما