شناسهٔ خبر: 67327599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دادستان دامغان:

گزارشی از جرایم انتخاباتی در دامغان ارسال نشده است

دامغان- دادستان دامغان از رصد فضای مجازی انتخاباتی در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون تاکنون گزارشی از جرایم انتخاباتی در دامغان ارسال نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کلامی مقدم پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها به میزبانی دادگستری دامغان درباره فرآیندهای رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دامغان توضیح داد: در ایام تبلیغات انتخاباتی در شعبه‌ای ویژه به جرایم این حوزه رسیدگی خواهد شد.

وی از رصد کامل فضای مجازی و حقیقی در طول برگزاری تبلیغات انتخاباتی خبر داد و افزود: تاکنون گزارشی از جرایم انتخاباتی در دامغان ارسال نشده و طرفداران نامزدها خوشبختانه عملکرد خوبی داشته‌اند.

دادستان دامغان با بیان اینکه با جرایم انتخاباتی شامل توهین، تخریب، ناامید کردن مردم، تشویش اذهان عمومی و … برخورد می‌شود، گفت: نباید مطالبی در فضای رسانه‌ای و مجازی شهرستان دامغان منتشر شود که مشارکت مردم را به خطر بیاندازد.

کلامی مقدم همچنین خواستار فعالیت فعالان رسانه‌ای در راستای ترویج مشارکت قوی و برگزاری انتخاباتی پرشور شد و بیان کرد: رسانه‌ها در تبیین اهمیت مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو نقش مهمی دارند.

وی افزود: یکی از مهمترین کارهایی که امروز رسانه‌ها در شهرستان دامغان می‌توانند انجام دهند، امید آفرینی است که می‌تواند به پرشور تر شدن انتخابات کمک شایانی کند.

نظر شما