شناسهٔ خبر: 67327452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

راه‌اندازی ۶۰ غرفه در جشن عید غدیر تربت حیدریه برنامه ریزی شد

تربت حیدریه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: برای جشن بزرگ غدیر این شهرستان برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی شاد در نظر گرفته شده و در این راستا برپایی ۶۰ غرفه با رویکردهای مختلف و برنامه‌های متنوع برنامه ریزی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی اکبر کی‌پور روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان تربت حیدریه در محل دفتر امام جمعه این شهرستان افزود: به عبارتی ۶۰ موکب حد فاصل میدان مسجد جامع تا میدان شهدای این شهرستان برنامه‌هایی نظیر سرودخوانی و اجرای گروه‌های ضرب باستانی را به مردم عرضه می کنند.

وی اضافه کرد: اداره تبلیغات شهرستان برنامه‌ریزی های خوبی در این زمینه انجام داده و حتی پیش‌بینی توزیع ۳۰ هزار پرس غذا را بین شرکت کنندگان در مراسم جشن غدیر انجام داده است.

فرماندار تربت حیدریه با اشاره به انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در هشتم تیرماه کنونی گفت: در راستای روشنگری و دعوت به افزایش مشارکت در انتخابات در غرفه ها تصاویر رییس جمهور شهید و سخنان مقام معطم رهبری و امام خمینی (ره) درباره انتخابات و لزوم شرکت در آن نصب خواهد شد.

کی پور با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امیر المومنین علی (ع) و حق مداری ایشان افزود: آن حضرت را باید به خوبی معرفی کرد و لازم است که در این زمینه فعال‌تر بود.

نظر شما