شناسهٔ خبر: 67327281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان

۲ مرحله رزمایش آمادگی انتخابات در استان زنجان برگزار شد

زنجان - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در راستای ایجاد آمادگی بیشتر برای برگزارکنندگان انتخابات در استان، ۲ مرحله رزمایش آمادگی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آموزش عوامل اجرایی انتخابات در سطوح مختلف در همه شهرستانها توسط فرمانداری ها انجام شد،افزود: با برگزاری این رزمایش ها، مشکلات احتمالی مشخص شد که در جهت رفع آنها در روزهای منتهی به انتخابات تلاش می کنیم تا انتخاباتی امن و سالم برگزار شود.

این مسوول با بیان اینکه ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مرکز استان و شهرستانها در حال فعالیت است، گفت: جلسات مشترکی با مسئولین ستادهای این نامزدهای انتخاباتی برگزار و ضمن تشریح و شفاف سازی فرایند انتخابات نیمه الکترونیکی بر رعایت اخلاق و قانون و دستورالعمل های مربوطه توسط ستادها و هواداران آنها تاکید شد.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، براساس بهره مندی از تجریات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تعیین ۷۷۲ شعبه ثابت و سیار برای اخذ آرای مردمی، مشکلی در مناطق روستایی دور افتاده، کم جمعیت و سخت گذر استان وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو برای دادن رای، شناسنامه و کارت ملی مورد نیاز است، گفت: ثبت احوال استان با اضافه کردن شیفت کاری عصرگاهی حتی در روز برگزاری انتخابات درخواست صدور یا تعویض و تحویل این مدارک هویتی را در سریعترین زمان ممکن انجام می دهد.

رفیعی به فرمایش و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب استناد کرد و گفت: مولفه های چهار گانه انتخابات شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مبنای تمام برنامه ریزی ها در ستاد انتخابات است.

وی گفت: در این میان مولفه مشارکت حداکثری بسیار راهبردی و منجر به ارتقای سرمایه اجتماعی و اقتدار بین المللی ملت ایران خواهد شد و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه مردم ما همواره حماسه‌ساز هستند و در این انتخابات نیز حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد، گفت: در تداوم حماسه تشییع میلیونی پیکر پاک شهدای خدمت، تحقق حماسه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب یاس و نامیدی دشمنان خواهد شد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز هشتم تیرماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

نظر شما