شناسهٔ خبر: 67327270 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با صدور بیانیه‌ای؛

نمایندگان مجلس اقدام خصمانه دولت کانادا علیه سپاه را محکوم کردند 

منیرسادات سیدرضا

۲۵۰ نماینده مجلس با امضای بیانیه‌ای اقدام خصمانه دولت کانادا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مجتبی بخشی پور عضو هیات رییسه مجلس بیانیه محکومیت اقدام خصمانه دولت کانادا علیه ایران را قرائت کرد.

«سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شجره طیبه انقلاب و یادگار جاودانه امام (رضوان الله تعالی علیه) نه تنها امنیت داخلی و تمامیت ارضی کشور در طول همه سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقشی درخشان ایفا نموده است، بلکه در دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه به ویژه فلسطین این پاره تن جهان اسلام و مقابله با رژیم جنایتکار صهیونیستی نقش آفرینی نموده و خار چشم دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی و حامیان آن بوده است.

با توجه به تحول مهم و راهبردی اخیر در اجرای عملیات افتخارآفرین وعده صادق که جایگاه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مراتب در منطقه و جهان ارتقاء بخشید، هم‌پیمانان این رژیم کودک‌کش علیه این فرزندان برومند ملت بزرگ ایران موضع‌گیری نمودند. 

اخیراً دولت کانادا که خود از حامیان پروپاقرص رژیم جنایتکار و نسل‌کش صهیونیستی است سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار داده و این روش ابلهانه و مغایر همه قوانین و مقررات بین‌المللی حمایت خود را از صهیونیست‌ها نشان داده است.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران ضمن حمایت همه‌جانبه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هر کدام از نمایندگان خود را یک پاسدار انقلاب اسلامی می‌دانیم، این اقدام نابخردانه دولت کانادا را به شدت محکوم می‌نماییم و از وزارت امور خارجه می‌خواهیم از همه روش‌های سیاسی و بین‌المللی برای این محکومیت که صدای همه ملت بزرگ ایران است، استفاده نماید.»

انتهای پیام

نظر شما