شناسهٔ خبر: 67326987 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

آغاز جنگ نقل و انتقالاتی پرسپولیس - سپاهان! / احمدزاده سرخ می‌شود؟

با مطرح شدن اخبار مربوط به مذاکره پرسپولیس با پیام نیازمند و در نقطه مقابل علاقمندی سپاهان به بیرانوند و البته احتمال قریب الوقوع بازگشت احمدزاده به جمع سرخ‌ها کشمکش‌های نقل و انتقالی دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران شروع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، دو تیمی که قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی شدند و باید برگزار کننده دیدار سوپرجام باشند مثل هر سال در فصل تابستان جدال بیرون زمین بسیار نزدیک و جذابی در عرصه نقل و انتقالات دارند که امسال خیلی زود شروع شده است.

البته نکته جالب اینجاست که در فصول اخیر با اینکه دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس رقابت بسیار تنگاتنگی در فصل نقل و انتقالات و رقابت‌های داخلی داشته‌اند اما بازیکنان زیادی بین این دو تیم جابه‌جا شده است.

از رامین رضاییان، عیسی آل‌کثیر، شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده گرفته تا مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و گئورگی گولسیانی که غالباً نیز بازیکنان تأثیرگذار و مهمی در تیم مقابل بودند.

حالا و با ورود به فصل تابستان صحبت از مذاکره باشگاه پرسپولیس با پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان به گوش می‌رسد که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر اصلاً شرایط خوبی در تیمش نداشت و مورایس او را نیمکت‌نشین کرد و حتی در بازی فینال جام حذفی هم به میدان نرفت.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس بی‌میل نیست تا نیازمند را به عنوان جانشین بیرانوند در اختیار بگیرد اما بند فسخ این دروازه‌بان دلاری و رقم آن برای باشگاه‌های داخلی بسیار بالاست و بعید است سرخ‌ها بتوانند او را به خدمت درآورند.

از سوی دیگر شنیده شده باشگاه سپاهان هم مثل تراکتور دنبال جذب علیرضا بیرانوند است و در این زمینه تحرکاتی هم داشته که اگر این دو انتقال صورت بگیرد و دوباره بازیکنانی از سپاهان و پرسپولیس جای خود را عوض کنند، بمب‌های بزرگی در فصل نقل و انتقالات منفجر خواهد شد.

در عین حال گفته می‌شود انتقال فرشاد احمدزاده به پرسپولیس هم قطعی شده و او برای سومین بار پیراهن سرخ را به تن خواهد کرد که باید دید اگر اینگونه شود و این انتقال رسما رخ دهد آیا باشگاه سپاهان درصدد مقابله به مثل به اردوی سرخ‌ها شبیخون خواهد زد و بازیکنی از جمع نفراتی که هنوز با باشگاه پرسپولیس تمدید نکرده را برای رفتن به نصف جهان هوایی می کند یا اهداف دیگری در نقل و انتقالات دارد.

نظر شما