شناسهٔ خبر: 67326940 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زندان؛ عاقبت خیانت در امانت

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که با در دست داشتن کلید صاحب خانه موفق به ورود و سرقت از منزل وی شده بود خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سرهنگ اردشیر نادری جانشین پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی تماس و گزارش یک فقره سرقت از منزل توسط یکی از همسایه‌های واحد مسکونی در محله" نیاوران" تهران، دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۲۳ نیاوران قرار گرفت.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از مراجعه ماموران به محل سرقت و بررسی فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته ساختمان و اطراف و همچنین استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی موفق به شناسایی هویت متهم شدند که متهم سرایدار همان ساختمان بوده است.

سرهنگ نادری در ادامه افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۲۳ با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه کردند و موفق به دستگیری وی شدند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد:متهم ۲۵ ساله که از اتباع یکی از کشور‌های همسایه می‌باشد، در اعترافات خود بیان داشت که سرایدار این مجتمع مسکونی بوده و صاحب واحد مسکونی کلید منزل خود را در اختیار وی قرار داده و به مسافرت خارج از کشور رفته است. وی نیز خیانت در امانت کرده و مبلغ ۱۵ هزار دلار از منزل صاحب ملک سرقت کرده است.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ اردشیر نادری به شهروندان توصیه کرد: در هنگام مسافرت رفتن و یا دوری از خانه از در اختیار گذاشتن کلید منزل خود به افراد غیر قابل اعتماد خودداری کرده و همچنین در صورت مشاهده موارد مشکوک حتما با پلیس تماس بگیرند.

نظر شما