شناسهٔ خبر: 67326842 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

جنگل‌های پلدختر همچنان در آتش می‌سوزند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از ادامه آتش‌سوزی در جنگل‌های پلدختر پس از سه روز خبر داد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: مهدی پازوکی با اشاره به آخرین وضعیت آتش‌سوزی در جنگل‌های پلدختر گفت: آتش در اراضی این شهرستان همچنان ادامه دارد.

او با بیان اینکه گزارش آتش‌سوزی در جنگل‌های پلدختر روز جمعه یکم تیر ساعت ۲ بعدازظهر دریافت شده است، اضافه کرد: نیروها و اکیپ‌های امدادی بلافاصله به این محل اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اظهار اعزام ۱۰ اکیپ برای مهار جنگل‌های پلدختر، یادآور شد: دو بالگرد هلال‌احمر و سازمان هوافضای سپاه به این شهرستان اعزام شده‌است.

پازوکی با تأکید به انجام ۱۶سورتی پرواز برای انتقال نیروها به جنگل‌های پلدختر، متذّکر شد: این منطقه صعب‌العبور است و گرمای ۵۰درجه نیز به شدّت و گسترش آتش‌سوزی در این منطقه افزوده‌است.

او با اعلام اعزام دوبارۀ بالگردها برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌های پلدختر از صبح امروز، ابراز کرد: یک فروند هواپیمای آب‌پاش ایلوشین به این منطقه اعزام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به اعزام ۲۰۰نیروی امدادی برای مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های پلدختر، اعلام کرد: طبق بررسی‌های اولیّه علّت این حادثه عامل انسانی است.

پازوکی با تأکید به اینکه میزان آتش‌سوزی در جنگل‌های پلدختر پس از پایش و ارزیابی کارشناسان اعلام می‌شود، گفت: این حریق در اراضی بین شهرستان‌های رومشکان و پلدختر رخ داده‌ است.

نظر شما