شناسهٔ خبر: 67326777 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیش بینی ۵۳ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در فردوس

۵۳ شعبه اخذ رأی که ۳۷ شعبه آن شهری و ۱۶ شعبه آن روستایی است در شهرستان فردوس کار اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را انجام می‌دهند.

صاحب‌خبر -

روشن فرماندار شهرستان فردوس در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل را داریم و تمام شعب و نیرو‌ها تعیین و آماده شده است. 

او افزود: ۵۳ شعبه اخذ رأی شامل ۳۷ شعبه شهری و ۱۶ شعبه روستایی برای امر انتخابات بیش بینی شده‌ است که از این تعداد ۳۸ شعبه ثابت و ۱۵ شعبه سیار است. 

روشن بیان کرد: از ظرفیت‌های مختلف به کار گرفته شده است و افرادی که توانایی رأی دادن ندارند نیز می‌توانند از امکان شعب سیار شهری استفاده کنند.

فرماندار شهرستان فردوس به گوشه‌ای از اقدامات دولت سیزدهم در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: تحقق ام آر آی در دولت سیزدهم که از خواسته‌های چند ساله مردم شهرستان بود با هزینه کرد نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید

او عنوان کرد: نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرد دولت در بخش بهداشت و درمان در شهرستان بوده است که از جمله اقدامات آن می‌توان به تأسیس مجهزترین کلینیک دندانپزشکی کودک، افتتاح بخش شیمی درمانی، اورژانس و ارتقاء دانشکده پیراپزشکی به دانشکده علوم پزشکی اشاره کرد. 

روشن تصریح کرد: دانشکده پیراپزشکی نزدیک به ۶۰ دانشجو دارد که مجوز احداث ساختمان علوم پزشکی برای آن به میزان ۴ هزار و ۱۰۰ متر مربع گرفته، اعتبار خوبی برایش پیش بینی شده و در حال ساخت است.

فرماندار شهرستان فردوس اظهار کرد: قبل از دولت سیزدهم میزان پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان فردوس سالانه صفر و یا نهایتاً ۱۰ نفر بود که در این دوره ۳۴۰ پذیرش به این دانشگاه اضافه شد؛ همچنین مجوز یک مجتمع آموزشی که ۴ مدرسه، فضای آموزشی و فرهنگی دارد گرفته شده و امیدواریم که عملیات ساخت آن زودتر آغاز شود. 

او گفت: تأمین برق برای معادن و کارخانه‌ها یکی دیگر از نیاز‌های اساسی شهرستان فردوس بود که در سفر پارسال شهید جمهور به شهرستان، قول مجوز پست ۴۰۰ برق را دادند و هم اکنون در حال مناقصه پیمانکار هستیم، حداقل هزار میلیارد تومان هزینه احداث این پست است و با راه‌اندازی آن نزدیک به ۲۰ همت سرمایه‌گذاری متنوع در شهرستان می‌تواند رقم بخورد. 

روشن افزود: در دولت سیزدهم نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان مجوز سرمایه‌گذاری صادر شد که هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از آن عملیاتی شده است.

نظر شما