شناسهٔ خبر: 67326539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ویژه برنامه محله شاد من به مناسبت دهه ولایت درپردیس برگزار شد

پردیس- ایرنا- بخشدار مرکزی پردیس گفت: ویژه برنامه محله شاد من در روستای کرشت شهرستان پردیس به مناسبت دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیرخم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بابک رهنما روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: ویژه برنامه محله شاد من که به منظور توانمند سازی محلات شهرستان وافزایش نشاط اجتماعی در میان ساکنان محلات و روستاهای شهرستان پردیس تدارک دیده شده است، با حضورپر شورکودکان روستایی در روستای کرشت برگزار شد.

وی با اشاره به بخش های مختلف برنامه محله شاد من توضیح داد: ارائه مشاوره تحصیلی _ خانوادگی و شغلی، مولودی خوانی و روایت غدیر به زبان کودکان،ویزیت رایگان پزشکی، برگزاری مسابقات ورزشی و جنگ شادی همراه با موسیقی وجایزه و تئاتر خیابانی و توزیع شربت وشیرینی از برنامه هایی بود که در این ویژه برنامه به اجرا درآمد که مورد استقبال اهالی به ویژه کودکان قرار گرفت.

ویژه برنامه محله شاد من به مناسبت دهه ولایت درپردیس برگزار شد

بخشدار مرکزی پردیس با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در راستای افزایش شادی و نشاط در سطح روستاهای پردیس اظهار کرد: اجرای برنامه‌های مختلف و متنوعی در روستاهای پردیس در راستای تحقق اهدافی است که همواره سعی کردیم به نحو شایسته‌ای محقق شود.

رهنما افزایش نشاط اجتماعی، تعاملات بین فردی، شکل‌گیری ارتباطات سازنده بین اهالی روستاها را از اهداف برگزاری این برنامه‌ها برشمرد و گفت: انتقال مفاهیمی مثل باز تعریف هویت روستاها، آشنایی با پیشینه فرهنگی و حس تعلق خاطر به دارایی‌ها، و ترویج مسائل قرانی و دینی با بیانی متفاوت در این برنامه‌ها مدنظر است.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما