شناسهٔ خبر: 67326443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات گلستان :

تشکل‌های مردم نهاد زمینه‌ساز امیدآفرینی در انتخابات هستند

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: تشکل‌های مردم نهاد با توجه به نفوذ در بدنه مردم می‌توانند موجب امیدآفرینی، اعتمادافزایی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات شوند و به مردم در انتخاب نامزد اصلح کمک کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر، اظهار کرد: انتخابات، تجلی جمهوریت نظام و عرصه‌ای برای مشارکت مردم در سرنوشت کشور است و تشکل‌های مردمی به عنوان خواص جامعه می‌توانند منشأ خیزش عمومی برای مشارکت در انتخابات باشند.

وی افزود: انتخاب گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از انتخاب یک حزب و گروه سیاسی است، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، «ببینید چه کسی به ملاک‌های انقلاب اسلامی نزدیک‌تر است و توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد تا یک انتخاب خوب داشته باشید.»

رئیس ستاد انتخابات گلستان یادآور شد: شهید رئیسی انتخابی بود که گفتمان انقلاب را در مدیریت اجرایی کشور عملیاتی کرد و نشان داد این گفتمان همچنان راه‌گشا است و می‌تواند کشور را از چالش‌های مختلف عبور دهد و به قله‌های پیش‌رفت برساند.

وی در مورد نقش تشکل‌های مردم نهاد در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزود: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم، ارزنده و مؤثر است، دولت مردمی به این نقش واقف و دست نیاز به سمت آنها دراز کرده است.

مهاجر گفت: مطمئن باشید دخیل کردن مردم در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در قالب تشکل‌های مردمی علاوه‌بر ایجاد هم‌دلی و همبستگی بین مردم و مسئولان، می‌تواند بازوی توانمندی برای دولت باشند.

وی در خاتمه تاکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد به‌عنوان خواص جامعه در مسائل مختلف از جمله مقابله با اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌توانند یک حرکت عمومی و مشارکت اجتماعی در جامعه ایجاد کنند.

نظر شما