شناسهٔ خبر: 67326293 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

وزیر کشور در اردبیل:

ستادهای انتخاباتی نامزدها از تخریب و انتشار مطالب کذب خودداری کنند

وزیر کشور گفت: از کلیه ستادهای انتخاباتی و هواداران نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتظار می‌رود از تخریب، انتشار اسناد و مطالب کذب خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، احمد وحیدی، وزیر کشور بعدازظهر شنبه در جریان سفر یک روزه خود به استان اردبیل، اظهار کرد: تمام ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری علاوه بر گفت‌وگوهایی که در بخش‌های مختلف صدا و سیما انجام می‌دهند، سفرهای استانی خود را هم آغاز کردند تا برنامه‌های خود را بیشتر در اختیار عموم مردم قرار دهند تا در روز جمعه هشتم تیرماه شاهد برگزاری انتخابات با امنیت و شور و با مشارکت بالا باشیم‌.

وی افزود: در طی مدت زمان تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نامزدها به نظر عدم تخریب و رفتاری در چارچوب قانون را رعایت می‌کنند و همین انتظار از هواداران و ستادهای کلیه نامزدها وجود دارد که از تخریب، رفتار خلاف قانون و انتشار اسناد و مطالب کذب خودداری کنند.

وزیر کشور گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی اعم از وزارت ارتباطات، استانداران، فرمانداران و بخشداران در راستای تامین ارتباطی و بسترهای لازم و فراجا در حوزه تامین امنیت در سطح کشور شبانه روزی در حال ارائه خدمات جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

وحیدی تصریح کرد: طبق قانون، ساعت ۱۲ چهارشنبه ششم تیرماه آخرین مهلت تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بوده و به طبع تبلیغات یک روز قبل رأی گیری ممنوع بوده و در روز جمعه هشتم تیرماه شاهد یک انتخابات با مشارکت بالا و در کمال امنیت خواهیم بود.

برچسب‌ها:

نظر شما