شناسهٔ خبر: 67326276 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

پورمحمدی:

نباید اجازه دهیم نشاط خبرنگاران با تندی مسئولان گرفته شود

یک نامزد چهاردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به سلامت فکری و اقتصادی و سیاسی و خدمات رسانی در کشور می‌اندیشیم، باید جامعه اطلاع رسانی و خبرنگاری را تشویق و ترغیب کنیم و حقوقشان را محترم بدانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در نشست خبری که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، گفت: برنامه «دولت قرار» نظم و انضباط و جدیت در برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: این سرمایه بسیار ارزشمند برای کشور و ملت است. جامعه ایران بسیار با نشاط و با انگیزه و با روحیه است. نقش قابل توجهی از این رویه متوجه تلاش‌های رسانه‌هاست.

پورمحمدی ادامه داد: در «دولت قرار» به رسانه‌ها توجه ویژه خواهم داشت. بخش اصلی موفقیت دولت را در گرو تلاش و همکاری رسانه‌ها برای ایجاد محیط آگاهی و مناسب و با نشاط و با انگیزه برای رشد و توسعه کشور می‌دانم. اطلاع رسانی خوب به مردم و مسئولین حرکتی دو طرفه و کارساز است که در دستور کار قرار می‌دهم.

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: دنیای امروز دنیای شفافیت و سرعت است. اگر به سلامت فکری ، اقتصادی ، سیاسی و خدمات رسانی در کشور می‌اندیشیم، باید جامعه اطلاع رسانی و خبرنگاری را تشویق و ترغیب کنیم و حقوقشان را محترم بدانیم. البته عکس‌العمل‌های تند و خشن نباید به این جامعه نشان داد. نباید اجازه دهیم نشاط خبرنگاران با تندی مسئولان گرفته شود باید اجازه دهیم زبان و احساس مردم باشند و مسئولان موظف به پاسخگویی هستند.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده که نکات مثبت و ارزش افزوده فعالیت خبرنگاران بسیار بیشتر از حاشیه آن است و ما تلاش داریم این وجه از رسانه‌ها را تقویت کنیم. نقد موجب زنده نگه داشتن جامعه و اصلاح مسیرها و از بین بردن سوء استفاده‌ها و حاشیه‌ها و نخوت مسوولان می شود.
 

 متن کامل نشست:

واکنش پورمحمدی به احتمال ائتلاف با پزشکیان | چرا در دولت خاتمی کنار گذاشته شد؟ | مانند برخی دولت سایه و روشن ندارم | توضیحات درباره حجاب، fatf و ....


 

نظر شما