شناسهٔ خبر: 67326160 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پایان رویای بارسا: جذب ستاره سیتی منتفی شد

بارسلونا دیگر شانسی برای به خدمت گرفتن برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بارسلونا در دو سال اخیر علاقه زیادی به جذب سیلوا داشت و شرایط این بازیکن را از نزدیک زیر نظر گرفته بود و امیدوار بود که بتواند پیشنهادی را به او ارائه کند که با موافقت مدیران این باشگاه و خود این بازیکن همراه شود و او فرصتی برای بازی در لالیگا برای این تیم پیدا کند.

ژاوی به طور خاص علاقه بسیار زیادی به این ستاره پرتغالی داشت و از همان ماه‌های ابتدایی حضورش روی نیمکت بارسا به مدیران این باشگاه تاکید کرده بود که باید تمام توان‌شان را برای به خدمت گرفتن او به کار بگیرند، اتفاقی که در طول این مدت و با گذشت چند پنجره نقل و انتقالاتی رخ نداد. 

2017825

حالا روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که قضیه انتقال این بازیکن به بارسا عملا منتفی شده است چون مهلت استفاده از بند فسخی که در قرارداد او با سیتی به ارزش ۶۰ میلیون یورو وجود دارد در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید و بارسا توانایی مالی لازم برای پرداخت چنین مبلغی را ندارد. 

هانسی فلیک هم پس از قبول هدایت بارسا به مدیران این باشگاه گفته بود که مشتاق همکاری با سیلوا است اما این اتفاق حداقل در این تابستان رخ نخواهد داد. شرایط مالی این باشگاه باعث شده است که آنها در بهترین حالت در ماه آگوست قادر به پرداخت ۶۰ میلیون یورو به سیتی باشند که مورد قبول این باشگاه قرار نخواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما