شناسهٔ خبر: 67326147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل صمت گیلان خبر داد؛

ایجاد اشتغال برای ۳۰۰ هزار نفر در اصناف گیلان

رشت- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از ایجاد اشتغال برای ۳۰۰ هزار نفر در اصناف این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری پیش از ظهر یکشنبه در همایش روز ملی اصناف در سالن اجتماعات این اداره در رشت اظهار کرد: تعداد ۱۵ اتاق اصناف در شهرستان‌های گیلان فعالیت دارند.

مدیرکل صمت گیلان از فعالیت حدود ۱۵۰ هزار واحد صنفی در این استان خبر داد و اضافه کرد: ۳۰۰ هزار شغل در حوزه اصناف گیلان صورت گرفته است.

«علیرضا تهیدست» رئیس اتاق اصناف گیلان هم در این همایش اظهار کرد: جامعه اصناف همیشه دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند و پشتیبان اصلی انقلاب تلقی می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف گیلان با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در توسعه اقتصادی بیان کرد نبض بازار با اصناف می تپد و بازاریان در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اشتغال نقش آفرین هستند.

تهیدست به تشریح بخشی از مشکلات و چالش‌های خوره اصناف پرداخت و اضافه کرد: تسهیل گری اخذ مجوزات با ساماندهی سامانه ملی درگاه مجوزها محقق می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم افزود: مردمی سازی مساله مهمی است که در همه عرصه‌ها به ویژه اصناف و بخش‌های اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اتاق اصناف گیلان با تاکید بر لزوم بازرسی و نظارت بر عملکرد اصناف و بازاریان اضافه کرد: برای افزایش سطح کیفی خدمات در حوزه اصناف و همچنین کسب رضایتمندی عمومی عملکرد اصناف و بازاریان مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

نظر شما