شناسهٔ خبر: 67326099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

چند کیلووات برق در نیروگاه بندرعباس تولید می‌شود؟

مدیرعامل نیروگاه برق بندرعباس در تشریح فعالیت‌های این نیروگاه از میزان انرژی گفت که در این نیروگاه تولید می‌شود و روی مدار قرار می‌گیرد تا گذر از تابستان گرم به راحتی صورت بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، داریوش محمودی، امروز_یکشنبه سوم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از یک میلیارد و ۱۲۱ میلیون و ۵۲۵ هزار کیلووات ساعت انرژی در سه ماهه نخست سال‌جاری در این نیروگاه تولید شده است.

وی افزود: از این میزان انرژی تولیدی بیش از یک میلیارد و ۸۵ میلیون و ۶۵۰ هزار کیلووات ساعت سهم واحدهای بخار و ۳۵ میلیون و ۹۷۵ هزار کیلو وات ساعت سهم واحدهای گازی بوده است.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: این نیروگاه در خرداد سال‌جاری نیز ۴۳۴ میلیون و ۵۹۹ هزار کیلووات ساعت برق تولید کرد که سهم واحدهای بخار ۴۱۶ میلیون و ۱۳۰ هزار و سهم واحدهای گازی ۱۸ میلیون و ۴۶۹ هزار کیلووات ساعت بوده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تمام واحدهای این نیروگاه پس از اتمام تعمیرات اساسی ۱۸۰ روزه واحد شماره یک بخار، در مدار است و با حداکثر توان عملی، برق ایمن، مستمر و پایدار را تولید می‌کنند.

محمودی تاکید کرد: نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و دو واحد گازی با ظرفیت یک هزار و ۳۲۰ مگاوات نقش به‌سزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تأمین برق استان هرمزگان دارد.

نظر شما