شناسهٔ خبر: 67325992 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قول استاندار تهران به پایتخت نشینان برای تامین «امنیت» و «سلامت» انتخابات

محسن فرامرزی

استاندار تهران با تاکید بر توجه مردم به «مشارکت» و ایجاد «رقابت» توسط نامزدهای انتخاباتی گفت: برای تأمین «امنیت» و «سلامت» انتخابات به مردم پایتخت قول می‌دهم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری در حاشیه آیین افتتاح طرح توسعه خطوط تولید پروفیل فولادی گروه فولادشهر کوروش که با حضور ویدئو کنفرانسی محمد مخبر، سرپرست دولت سیزدهم انجام شد، در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت و روند انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: تمام ابزار و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی فراهم شده است.

استاندار تهران از استقرار ۶ هزار و ۶۹۴ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران خبر داد و افزود: از این تعداد اعلامی، ۴۹۲ شعبه به صورت سیار آرای مردم را جمع آوری خواهد کرد.

فخاری با بیان اینکه برای اجرا و پشتیبانی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۱۵۰ هزار نفر فعال خواهند بود، گفت: با تمام توان چهار صل راهبردی «امنیت»، «سلامت» «رقابت» و «مشارکت» را در برگزاری این انتخابات محقق خواهیم کرد.

استاندار تهران اظهار کرد: قول می‌دهیم برای تأمین امنیت در انجام این مسابقه بزرگ سیاسی همه تلاشمان را انجام و با اطمینان اعلام می‌کنیم که فضای لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور توأم با «امنیت» و «سلامت» فراهم است.

انتهای پیام

نظر شما