شناسهٔ خبر: 67325988 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌:

تحول بزرگی در اشتغال ایلام با بهره‌برداری از 9 طرح بزرگ صنعتی‌ اتفاق می‌افتد

رضا پاکزاد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با اشاره به اینکه ۹ طرح صنعتی بزرگ با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۹۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف ایلام در دست اجراست، گفت: بهره‌برداری کامل از این پروژه‌ها تحول شگرفی در اشتغال‌زایی و درآمدزایی ایلام به دنبال خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

«رضا محمدرحیمی» امروز یکشنبه سوم تیرماه تیرماه ۱۴۰۳، در جمع اصحاب رسانه ایلام اظهار کرد: ۹ طرح صنعتی بزرگ با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۹۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف ایلام در دست اجراست.
 وی در راستای حل مسائل و مشکلات طرح‌های مهم صنعتی ایلام در کارگروه‌های استانی و ملی موضوع ارتقای پیشرفت فیزیکی و تکمیل این‌گونه طرح‌های مهم و شاخص استان در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، تکمیل زنجیره فولاد، صنایع معدنی و محصولات دانش‌بنیان مورد پیگیری مستمر قرار گرفته است.

 محمدرحیمی افزود: پروژه‌های بزرگی چون شرکت پترو پالایش دهلران، پتروشیمی ارغوان گستر ایلام، فولاد زاگرس ایوان، شرکت توسعه معادن پارس تأمین، پتروشیمی دهلران، پتروشیمی هلیلان و غشا گستر دالاهو از مهم‌ترین پروژه‌های بزرگ صنعتی ایلام است که در مراحل اجرایی قرار دارد.

 وی با بیان اینکه این طرح‌ها طی سال جاری و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: طرح‌هایی چون پترو پالایش دهلران با ۸۸ درصد پیشرفت، شرکت فولاد زاگرس ایوان با ۹۶ درصد و شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام با ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی طی سال جاری تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهند رسید.

 به گفته محمدرحیمی، این طرح‌های صنعتی در دست اجرا در ایلام زمینه اشتغال‌زایی چهارهزار و ۱۰۰ نفر را فراهم کرده است.

 وی اضافه کرد: بهره‌برداری کامل از این پروژه‌ها تحول شگرفی در اشتغال‌زایی و درآمدزایی ایلام به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما