شناسهٔ خبر: 67325651 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

کشف محموله شیشه در مرز‌های سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی انجام شده، مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص گردید و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر شیشه را کشف کنند.

صاحب‌خبر -

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از ناکامی قاچاقچیان مسلح و کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "احمد علی گودرزی" در تشریح این خبر گفت: مرزداران سلحشور با انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مطلع و با برنامه‌ریزی دقیق، عملیات کشف محموله موادمخدر را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی انجام شده، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص گردید و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار "گودرزی" افزود: پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزداران سیستان و بلوچستان توانستند در بازرسی از یک باب منزل در منطقه مرزی مقدار 59 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل؛ 58 کیلوگرم شیشه، یک کیلوگرم هروئین، دو قبضه سلاح جنگی کلاش، بهمراه 26 خشاب مربوطه، تعداد دو هزار و  440 عدد فشنگ جنگی، تعداد 3 دستگاه بیسیم دستی، 7 دستگاه کاسه شاررژ و یک عدد دوربین چشمی را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل یک منزل جاسازی شده بود را کشف کنند.

وی به دو عملیات دیگر توسط مرزداران هنگ های مرزی زابل و جکیگور اشاره کرد و افزود: در عملیات های جداگانه ای نیز مرزداران جان برکف ایران اسلامی توانستند ضمن دستگیری یک نفر متهم، 23 کیلوگرم تریاک، مقدار 27 کیلوگرم شیشه و مقدار 11 کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین جمعا مقدار 61 کیلوگرم را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا در پایان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری دیگر  متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی باید بدانند امروز مرزداران مجاهد مرزبانی بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هرگونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای ملت بزرگ ایران در سرحدات کشورمان به ارمغان آورده اند.

نظر شما