شناسهٔ خبر: 67325303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴: خبری از مساوی نیست

رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ ساعاتی پیش با برگزاری دو بازی دیگر ادامه پیدا کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم ملی ونزوئلا نیمه شب گذشته به وقت ایران در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اکوادور به میدان رفت و با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی رسید تا گام اول را در این مسابقات قدرتمند برداشته باشد. 

این پیروزی در حالی برای ونزوئلا رقم خورد که اکوادور از همان نیمه اول و در دقیقه ۲۲ به دلیل خطای انر والنسیا و دخالت کمک داور ویدیویی از زمین بازی اخراج شد اما باز هم موفق شد با وجود این که یک یار کمتر داشت در دقیقه ۴۰ تک گل بازی را به ثمر برساند تا با خیالی آسوده راهی رختکن شود. 

2046799

اما شرایط در نیمه دوم متفاوت پیش رفت و این ونزوئلا بود که از برتری عددی به حریف استفاده کرد و دو گل در دقایق ۶۴ و ۷۴ برای مساوی کردن و سپس پیش افتادن از آنها به ثمر رساند و بازی هم در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا سه امتیاز ارزشمند برای این تیم به دست بیاید. 

2046800

در دیگر دیدار مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا صبح امروز به وقت ایران بود که تیم ملی مکزیک روبروی تیم ملی جامائیکا قرار گرفت و توانست این تیم را مطابق پیش‌بینی و انتظارات با یک گل که در دقیقه ۶۹ توسط جراردو آرتئاگا به ثمر رسید از سر راه بردارد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما