شناسهٔ خبر: 67325268 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

چرا رای به قالیباف مهم است

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، کمیل خجسته، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

چرا رای به قالیباف مهم است

بزرگترین چالش امروز ایران، مسائل اقتصادی و معیشتی است و مسئله انقلاب امروز اینست که نشان دهد که می‌تواند بر آن غلبه کند. این غلبه دو مانع بزرگ و دو شرط مهم دارد. مانع اول تحریم دشمن و دوم ناکارآمدی بوروکراتیک و ساختار نفتی کشور است. شرط اول آن وجود برنامه و شرط دوم قدرت پیاده‌سازی آن با وجود واقعیات و رخدادهای میدان است. در این جهان پر چالش که دشمن خارجی و کارشکنی داخلی اجازه نمی‌خواهد بدهد که طرح‌ها و برنامه‌ها در کشور پیاده شود؛ قدرت
مدیریت اجرایی یک مولفه مهم است.

آقای قالیباف کسی است که با وجود تحریم خارجی امریکایی و کارشکنی داخلی دولت روحانی، تهران را سه شیفت ساخت و از رهبری درباره مدیریت شهر تهران هم لقب مدیر جهادی گرفت و هم نسبت به خروجی و کارنامه مورد تقدیر قرار گرفت. جدا از اینکه او در سال‌های فرماندهی نیروی هوایی و ناجا منشا تحولات بزرگ برای کشور شد. آنچنان که رهبری در حکم فرمانده بعد از او خواستند که دستاوردهای ارزشمند قالیباف تکمیل شود.

امید در کشور با عملیاتی‌شدن و موفق‌شدن پروژه‌های مهم اقتصادی و ساختاری با مدیریت جهادی زنده می‌شود. این‌که هنوز و تا این لحظه با وجود همه تلاش‌های صداوسیما، نامزدهای محترم و... همچنان نظرسنجی‌ها نهایتا عدد 52 درصد مشارکت را نشان می‌دهد؛ بیانگر اینست که برای قدرتمندشدن صندوق رای که مقدمه ایران قدرتمند است؛ بخش مهمی از جامعه باید تحقق این وعده‌های اقتصادی را ببیند تا به صندوق برگردد. باری که دوران آقای روحانی بر زمین که نه، سنگینی آن را روی دوش مردم گذاشته شد و کشور را به تحریم و امریکا وصل و معطل کرد و حالا در قالب حمایت از آقای پزشکیان در تلاش است تا دوباره بر کرسی قدرت بنشیند و می‌شود آنچه که نباید بشود.
خط تلاش‌های شهید رئیسی نباید به دست دولت سوم روحانی برسد و از سوی دیگر هم باید مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها با مدیریت جهادی پیش گرفته شود. ما فرصت‌ آزمون‌ و خطا نداریم. به همین دلیل است که رای به آقای محمد باقر قالیباف یک رای مهم برای سرنوشت‌ انقلاب است.

پ.ن: اگر چه که در فرض اجماع و وحدت و اولویت حفظ جهت انقلاب اسلامی، هر گزینه اجماعی خودش بالاصاله اصلح می‌شود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما